XSH 2FAST NX SPRINTER

Status
Not open for further replies.

Pikeheat

XSH crew
Hallo heren/dames

Hierbij maar is de "project page" van dennis(betalc) en mij.

Helaas heb ik niet veel foto's van de opbouw van de gehele machine omdat we dit in een week of 2 hebben gedaan en weinig tijd over hadden om een foto te maken.

allereerst de oude scooters van dennis en mij van vorig seizoen (die er overgens ook nog wel zijn)
Thijs:
2mchl4j.jpg


Dennis:
20070926xshspeedzippertej1.jpg


Dit ging voor ons beiden niet hard genoeg om sbo mee te rijden en zochten een nieuwe uitdaging. Dit werd dus een compleet zelfbouw frame met een dik blok eronder. Zo gezegd zo gedaan en zijn we langzaam aan begonnen met het verzamelen van onderdelen.

setup
Cilinder: 2fast
carters: gekotterd en getuned
krukas: 2fast
carb: 28/34 keihin (moet nog getest worden)
inlaat: recht spruitje + vl13
overbrenging: overrange
ontsteking: malossi eprom
uitlaat: xsh dpr/xsh roost (moet nog getest/ontwikkeld worden)
Nx kit

alles is maximaal bewerkt door marco (xsh)

hier een paar foto's van de opbouw van het frame:

25tgmpv.jpg


2rggq48.jpg


zyede1.jpg


afgelopen zondag hadden we een sbo wedstrijd in meppel, dit verliep alleen niet echt lekker aangezien wij het frame zaterdagavond pas rijd klaar hadden en dennis dus niet heeft kunnen oefenen.

Hier nog een paar foto's van meppel.

2qcdymo.jpg


1z2j0ww.jpg


219p2yb.jpg


2r5gfmg.jpg


Helaas in meppel maar 4 sprints kunnen rijden omdat het ging regenen. Ook zijn de tijden die gereden zijn door ons veels te langzaam maar dit zullen we de volgende sprint zeker weten te verbeteren.

Toevallig vandaag nog een paar foto's gemaakt zoals de sprinter er nu bij staat:

r6x0yr.jpg


28vevd0.jpg


9puhhe.jpg


Zoals de sprinter er nu bij staat is hij nog lang niet klaar, we zullen dan ook ons best doen om dit zo snel mogelijk te maken zoals we willen. Er komt nog een andere voorvork in en er zullen nog wat onderdelen vervangen moeten/gaan worden.

hier alvast wat nieuwe onderdelen voor de nieuwe voorvork. Er zal een 3 spaaks trommel zip wiel inkomen uiteindelijk.

Stuurdemper tegen t zwabberen en ook gewoon voor de heb:
j6lz0n.jpg


clip ons om het stuur te bevestigen aan de poten:
2yxgmsm.jpg


Kroonplaten voor de nieuwe voorvork:
i19wue.jpg


En dit moet het uiteindelijk worden:
160x7c.jpg



We zullen na elke aanpassing of wedstrijd deze pagina up to date houden.

Groeten
 
Advertisement - register to remove this

Wat een lelijk ding zeg bah bah!... ne hoor thijs ziet er allemaal goed uit! nu nog even dip uit het blokje en het knalt als een malle!

we spreken je snel en zien je waarshijnlijk zaterdag!!!

Gr Dinya & Dominic
 
Je blijft een slet:W


edit: ziet er wel ganz schön aus:winner: maar zo krijg je me zusje toch niet:P
 
Netjes Netjes, vroeg me al af van wie dat frame was! Ziet er iig goed uit.

Enneh, hoe staat het met de 90cc speed? Of word daar niks meer mee gedaan nu de BB's er zijn.
 
90cc speed ligt er nogsteeds om klaar te maken, heb alleen de as nu in dit blok zitten. Miss begin ik er nog wel een keer aan.

Iedereen tnx voor de reacties.
 
leul dat jullie hem online hebben gegooid jongens :)!

als ik weer terug ben gaan we zeker weer meetings pakken, miss dat ik met frank een sprinter opbouw Thijs :)!
 
Hijs cool Thijs. Leuk je even gesproken te hebben op Meppel en dat doen we nog eens dunnetjes over op Zoetermeer :+.

Ik ben benieuwd hoe hard dit ding aan het eind van het seizoen gaat.
 
nice thijs het uiterlijk en gewicht zal na die andere voorvork wel perfect zijn :)
en het vermogen komt dan wel gaande weg het seizoen!
 
yo gosaaaah's:W

ding ziet er erg netjes uit... en dat voor iets wat in 1 week tijd in elkaar gezet is;)

ben benieuwd wat voor tijden Dennis gaat neerzetten in Duitsland... denk dat het wel goed gaat komen;)

tot over 2 weekjes:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top