This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Als de "aan" knop 3 rode lampjes weergeeft heeft de xbox een RROD en kan je er weinig aan doen.
Zijn wel dingen dat je hem zelf weer kan maken maar moet je wel weten wat je doet
Dan kan je beter een nieuwe kopen of opsturen naar Microsoft!

Hoezo? De mijne ook gratis met RROD.. 8 euro bij de gamma en ik speel nu Forza 3

Hoezo? De mijne ook gratis met RROD.. 8 euro bij de gamma en ik speel nu Forza 3

Als je leest wat ik zeg..
Je moet er wel verstand van hebben wat je doet.

Hij zegt zelf niet veel verstand er van te hebben dus vandaar dat ik het zeg.

Ik weet ook wel dat je een RROD zelf ken fixen

heb mn xbox gekregen alleen lag dat ding helemaal uit elkaar en heb ik er enkel de addaptor bijgekregen (kan gelukkig wel kabels lenen van mn broer) ook geen gamepads of hdd natuurlijk :/

nu ga ik hem vandaag terug in elkaar proberen te steken al heb ik een vermoeden dat niet elk vijsje erbij zit wand dat ding zat gewoon in een plastiek zak waar een aantal gaatjes inzaten je snapt het wel

iemand tips hoe ik dat ding terug inde behuizing krijg? hij zit er al half in maar ik heb een vermoeden dat de dvdspeler open moet voor hem netjes er in te krijgen.

Net de Ring of Death gezien @ Xbox

Daarna uit en aangezet en nu kan ik niet langer als 10min spelen want dan slaat die helemal vast. Best klote als je geen garantie meer hebt..

Wat kan ik nu het beste doen, of word het een nieuwe kopen ? :+

EDIT

Het is 1 rood lampje, en op me beedscherm komt Error E79.

Schijnt een probleem te zijn met me HDD, zometeen maar is uit volgelen hoe ik dit moet oplossen..

Last edited:
Vandaag Xbox aangedaan voor de 2de keer 3 rode ledjes, gebeld met de klantenservice volgens het serienummer 1 maand buiten de garantie
Nu op zoek naar de bon als ik die datum jonger is dan 3 jaar heb ik nog garantie...

Last edited:
godver wilde net ff lekker gaan gamen met paar maten is mijn Xboxlive gold op8P

dus morgen maar ff nieuwe halen en hopelijk geen nieuwe games mee naar huis nemen heb er echt nog 10 liggen die ik 10 min heb gespeeld ofzo :+

Dat probleem heb ik inderdaad ook, GOW 2 ligt hier nog nauwelijks gespeeld, toen Forza Motorsport 3 gehaald en dat weer eventjes gespeeld. Maar speel eigenlijk altijd FIFA.

Status
Not open for further replies.