This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=B-tjOAZ3l-8&feature=fvw"]YouTube- Trials HD - Extreme Level 2 - Goin' Up Walkthrough[/ame]

Je hebt ook een paar secret's zoek ook maar op youtube, krijg je ergens in een normal level een raket enz. dan kan je die xbox-G's halen. net zoals dat ene level, container nogwat, zonder naar voor of achter te leunen uit te spelen.

Je mag max 500 keer vallen en er een halfuur over doen, beide al eens gebeurd haha

Vraagje.

Ik ga komende week verhuizen naar mijn eigen huis, maar heb nog geen internet en televisie aansluiting.

Is het mogelijk als ik mijn HTC pro2 erop aansluit een internet verbinding te krijgen? Heb al op inet gezocht maar kon er zo niks over vinden. Misschien iemand die het wel weet?

Verslaafd ofzo? 8P

Ook al zou het kunnen, wat ik overigens niet denk dan is het alsnog veel te traag om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen

Dacht niet dat dat ging werken.
Je pc wel, maar volgens mij 360 niet, heb ik laatst geprobeert met een wireless stickie die ik bij me router kreeg, werkte niet

Als je PC en Xbox in het zelfde netwerk hangt, en dan je HTC aan je pc koppelen en verbinding maakt lukt het wel. Moet je alleen je pc als gateway opgeven bij je xdoos.

Maar spelen word geen pretje ( ping minimaal 500ms+ )

net te horen gekregen dat ik een gratis xbox 360 krijg (mn moeder moest deze week ergens gaan kuisen en die hadde er 1 staan en hebben die meegegeven ) alleen geeft die een foutmelding kan dat zijn dat de startknop rood kleurd ipv groen ofzo?

ben alleen niet echt een gamer speel nog heel af en toe cs op mn laptop maar dat is het dan ook. naja ik ga hem woensdag bij haar ophalen zien of ik dat ding gemaakt kan krijgen ^^

Als de "aan" knop 3 rode lampjes weergeeft heeft de xbox een RROD en kan je er weinig aan doen.
Zijn wel dingen dat je hem zelf weer kan maken maar moet je wel weten wat je doet
Dan kan je beter een nieuwe kopen of opsturen naar Microsoft!

ahzo daar heb ik wat aan denk dat de garantie verlopen is anders zouden ze hem zelf wel opgestuurd hebben kan ik in ieder geval weer wat googlen thx

Status
Not open for further replies.