This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Oh, ja was eerste hit @ Google @ "Original XBox 360 fimwire torrent" dus. :+

@ Wesley: Ja, waarschijnlijk zit er ook een software in je drive oid.

Is al geroggeld

Zondag om 10:00 afspraak met mike (ombouwer) en die gaat hem orgineel maken en dan jullie allemaal ownen met mw2 :+

*muhahaha*

@ Ben:
Ik vind het altijd grappig dat jij reageert op dingen waar je niets vanaf weet 8P

Het is juist de firmware die aangepast is in de drive die er voor zorgt dat je gebrande spellen kan spelen. Als je probeert te helpen dmv het zoeken, ga dan wel je resultaten na en post niet klakkeloos gelijk de 1e hit. Zo zorg je alleen maar voor onduidelijkheden

Edit: Nu post je weer een link die nergens op slaat, dit zijn Xbox Dashboards dit heeft 0,0 met een omgebouwde drive te maken!

Ja na zoveel pogingen moet het vast wel een keer GOED lukken?

Ontopic: Verslaafd aan Dirt 2 op dit moment op de Xbox Game blijft me uitdagen om verder te spelen

Zal zeker niemand verbazen als ik zeg dat MW2 de binnenkant van mijn xbox drive in middels als zijn eigen broekzak kent??

Ik heb een vraag wil zo ff live gaan kopen voor xbox 360 maar heb jullie een goede site waar ik dat kan kopen ?

Alvast bedankt!

Iemand die nog meer darksiders gaat halen??
Zag het gisteren op gamekings en lijkt me wel een erg vet spel, komt volgende week uit.

Tekken 6 is al een aantal jaren uit in de arcadehallen ( vooral in japan etc ).
De Console poort is dus eigenlijk een poort van een 2/3 jaar oud spel. Als je daar rekening mee houd zijn de graphics best ok

Trouwens: Kijk de film Dawn of the Dead, en speel daarna Dead Rising. Heerlijk :love:

Last edited:
Status
Not open for further replies.