This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Er zweeft op internet een non scene NTSC release rond van rond de 13,4Gb. Helaas niet RF en dus waardeloos voor ons .
Bah...
Heb er net wel een gevonden, staat er 1 dag op, echter geen nfo.
Ben er nu mee bezig, half uurtje is ie wel binnen +ralf+
Dan ff uitpakken en checken, brand 'm mss gewoon op een goedkope DVD om toch ff te kijken of het stiekem werkt:7

@ Björn`: Tiger Woods PGATour 09 vind ik wel leuk, ik ben zelf meer van de race games maar Shift vind ik 10x niks, V8 Racing is leuk maar Grid en Forza vind ik beter.
Misschien vind je Wheelman of Burnout Paradise wel wat.

Forza.Motorsport.3.PAL.X360-Allstars
Net uitgekomen, downloading as we speak. Maargoed ben morgen pas laat thuis .

Vanavond ff aanzetten Forza 3 dus .

Operation Flashpoint 2 online was gaaf. Wel ff oefenen merk ik. Heb weinig kills gemaakt :+

Het was echt rommelig
Eigenlijk moet je de taken verdelen. Machinegunner levert dekkingsvuur terwijl de rest gaat flanken. Maar twas wel fun ja.
Gewoon zorgen dat je wapen op single shot staat, en je op je knien zit ( dan ben je meer accuraat ).

Haha, ik pak die SAW dan wel Jesse, hij is echt geniaal om te supressen. Op normal maakt dat niet echt uit maar op Hardcore is het wel een verijste imo

Denk datk er vanavond weer ben rond 20:00 ofzo

ik zie dat forza 3 ook bij torrents staat, alleen zijn er 2 dvd's? hoe brand ik dat dan? moet ik elke dvd op apparte dvd branden? of moet ik maar 1 van die files hebben

Ik zit hier met mijn laptop op het itnernet van de school, nu heb ik hier een kamer, waar ik hetzelfde internet gebruik. Kan ik eigenlijk via de laptop mijn xbox gebruiken om op live te geraken? Dat zou uiteraard echt super zijn.

Moet je dan verder iets instellen ofzo?

Want uiteraard blokkeerd dat netwerk hier allerhande dingen, zo kan ik bijvoorbeeld ook geen servers vinden op een spel ofzo.

ik zie dat forza 3 ook bij torrents staat, alleen zijn er 2 dvd's? hoe brand ik dat dan? moet ik elke dvd op apparte dvd branden? of moet ik maar 1 van die files hebben
Op 1 DVD (b) staan extra's (auto's en tracks), die heb je niet perse nodig, en zoals Jesse al aangaf moet je die installeren op je HDD (1,9GB).

Op 1 DVD (b) staan extra's (auto's en tracks), die heb je niet perse nodig, en zoals Jesse al aangaf moet je die installeren op je HDD (1,9GB).

heb een arcade, dus geen hdd... betekent dat dus dat ik forza 3 niet kan spelen?

Status
Not open for further replies.