This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Paar dagen geleden toch maar even farcry 2 gekocht........
Opzich vind ik het er echt niet verkeerd uit zien en de 'emotions' die je karakter doet zijn ook wel vet, alleen vind ik 't meer een rpg dan een fps

Ga binnekort toch maar us Dead Space aanschaffen en hopen dat die niet tegen gaat vallen

Maaruh als mense GOW2 hebben uitgespeelt laat dan ff weten of deze redelijk groot is, aangezien ik GOW1 maar kut kort vond duren

Ik wil COD: Modern Warcraft ook nog aanschaffen (Want had deze 2 weken geleend van iemand)
Maar ik ben bang dat haast niemand die meer speelt na 14 November, dus dan is het 60euro weggegooit geld

Of zal dat wel mee vallen :+
Aangezien de 14e COD: World at War uitkomt..

Last edited:
Ik speel momenteel MoH airborne en zelfs dat word nog veelvuldig gespeeld. Maak je daar maar niet druk over hoor. De addicts blijven het toch wel spelen

gister weer een xbox gehaald, gelijk geflashed en alles.

ff wat games gedownload,

midnight LA
GoW2
Far cry 2
Saints row 2

best leuke spellen, jammer dat alles tegelijk komt.

Zo'n xbox ombouwen, vervalt dan de garantie?

Denk erover om het te doen, dat xbox live niet werkt is niet erg, aangezien ik er nog eentje heb

Maar ik twijfel om het te doen door de garantie, aangezien het ding amper 4 weken oud is.

Ik speel momenteel MoH airborne en zelfs dat word nog veelvuldig gespeeld. Maak je daar maar niet druk over hoor. De addicts blijven het toch wel spelen

Toch maar vandaag COD4 gekocht :W

Aangezien de nieuwe COD van andere makers is en die zal toch wel ietsje minder zijn hihi :+

@Sandor:
Nieuwe xboxen kunnen neit meer gemod worden.
en ja natuurlijk vervalt de garantie hij wordt namelijk open gemaakt.

@White muscle:
Dan vind ik het knap hoe ze jou dvd geflashed hebben.
Aangezien ik tot nu toe bij iedere ombouwer heb gezien dat ze de xbox open maken en dan de DVD aansluiten op een PC

huh ? weet je het zeker ?
ze moeten namelijk nieuwe firmware op je dvd drive installeren en dat gaat via een ingang aan de achterkant van de dvd speler die dus alleen te bereiken is als je de boel open schroeft.
of hebben ze de seal gewoon netjes weer terug geplaatst zodat het lijkt alsof hij niet open is geweest.

Hmm, mischien is dat het.. nou mocht microsoft hem ooit in handen krijgen dan zien ze het NOOIT. Serieus onzichtbaar als hij los zou zijn geweest

@PuttenSR:
Meine is wel open geweest, maar is zo netjes gedaan dat de seal nog intakt is.
Was je erbij toen ze hem ombouwde?

@PuttenSR:
Dan is die van jou ook open geweest.
Aangezien die softmod, wat iedereen gebruikt tegenwoordig.
Toch echt alleen maar kan door de dvd drive van de 360 aan te sluiten op een PC en dan de nieuwe firmware er in te laden.

Nieuwe boxjes zijn gewoon nog om te bouwen hoor, liteon speler eruit en samsung erin, kan je alles spelen. of het veilig is op live weet ik alleen niet, maar de mensen die bij mij komen boeit dat toch niet

Status
Not open for further replies.