This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Joh, meen je dat nou? :+

70euro voor een spelletje gaat mij echt te furrrrr. Heb een paar originele;
Amped3 gekocht voor 15euri, DOA4 gekocht voor 12,50euri en Perfect Dark Zero gekocht voor 19,95euro. Dat zijn nog wel leuke prijzen

Heb em zelf maar omgebouwd, net ff skate gedownload en geprobeerd. Vet spel man! Veel realistischer dan Tony Hawk. Tis echt een uitdaging om een vette spot te vinden en daar een gave truuk op te doen in plaats van die ellelange combo's in Tony Hawk.

Ik dacht gister avond yippie.
Burnout Paradise motor update .
Da ding is gratis, maar neej microsoft blokt hem voor mensen die geen gold abbo hebben.
Dus moet nog wel een week wachten voor ik het kan spelen

Xbox weer goedkoper las ik. Microsoft geeft je t/m december geld terug. Goedkoopste is nu 150, die ander 200 en de elite 250. Is zo'n memorycard echt een must? Ik speel toch geen demo's oid. 256 mb is toch wel zat voor saves?

Vandaag bij media markt ook een spotgoedkope actie gezien:

Xbox 360 60GB
2 Controllers
Headseat
Media Afstandbediening
Gears of War
PGR4

Voor 249euro, alleen dan heb je zoiezo geen garantie en geen omruil mogelijkheden..
Maar wel bizar lage prijs vind ik :X

@Area 51 member:
256MB is niks, je gebruikt al snel veel mb's voor savegames.
En als je ook nog is wilt updaten wordt de ruimte ook steeds kleiner.

@Wesley S:
Hoezo geen garantie?
Garantie krijg je van microsoft en neit van MediaMarkt.
Dus garantie heb je altijd.

Best wel lomp.. want ik heb nu ook +/- 120euro teveel betaald haha...

Maar er stond iets bij met omruil/terug geef iets haha.
Weet het niet meer precies, maar het kwam erop neer dat als hij kapot ging dat je hem niet mocht omruilen bij mediamarkt maar dat je dat via microsoft/xbox moest doen..

Gast, jij hebt toch ook Assassin's creed en GTA IV erbij?? Volgens mij ben je dan evenveel kwijt ongeveer of niet??

Status
Not open for further replies.