This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Mijne is ook omgebouwd, maar we kunnen wel sites gaan geven maar straks woon je in Maastricht en hebben we een adres in Groningen.. dat lijkt me niet echt handig.

Die site van jou lijkt me wel vertrouwd.

Jup, al 4x maar wil nog wel een keertje, voeg me maar toe: Nick 5th

Nou het is gebeurt, afgelopen weekend feest gehad en de zaterdag en zondag Call of Duty gespeeld op de 360. Was meteen weer verslaafd aan het gamen :~

Zo snel mogelijk een 360 + 82cm LCD tv aanschaffen.

edit/

Hoe zit het trouwens met dat online? Kan dat gewoon draadloos?

Last edited:
ik ben nu ook online te vinden heb jaartje live gekocht

MPortma, ben nu gta4 aan het doen

Ik had er toen ook 3 maar toen zat me videokabel er niet goed in.

RROD is toch altijd 4?

Edit:
Kijk nu Youtube RROD is idd ook 3 lampjes, maar mijne doet het nog steeds (ik had er dus 4 dan) Ik schrok toen wel maar gelukkig zat die kabel er half in

Last edited:
Als je een arcade koopt met losse HDD is dat gewoon een premium.
Maar zou even wachten met kopen aangezien er in Amerika een prijsverlaging komt, en deze zal dan ook wel hier volgen.

Is het ook mogelijk om gedownloade films via je 360 op de tv te kijken?

Jup vandaag gedaan, download Windows Media Player 11 naar je PC, installeer het en dan moet je even op het pijltje onder library klikken -> Media sharing, daar moet je toestaan dat hij deelt met je XBox360.

Daarna hoef je alleen maar je gedownloade films in je "Gedeelde videobestanden" zetten (kan je vinden onder "Mijn Computer") en dan gewoon op je XBox bij media kijken en dan connecten, dan streamt hij gewoon de film van je harde schijf via het netwerk naar je Xbox en die projecteerd het weer op het scherm!

Echt ideaal, ik zit nu mijn eerste film te kijken, en de xbox vergroot het beeld zelf heel mooi, dus ik heb geen zwarte balken of iets

Status
Not open for further replies.