XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Ik heb me vandaag GRID gehaald, de mediamarkt had ook de Logitech DriveFX stuurtjes in de aanbieding dus die ook meteen meegenomen:P

BOH! Echt vet! Het rijd wel een beetje arcade/easy. Maar het voelt gewoon heerlijk, ook heb je het gevoel dat je echt voor een raceteam rijd.

Zeker een aanrader!

Heb ook een xbox gekocht met gta4, halo 3 en 2 controllers. Via consolesop.nl
Vandaag of morgen ook even GRID halen hij lijkt me wel gaaf 8)

Trouwens @ white muscle: hij lag gewoon al bij de mediamarkt hier, als een spel geen hele mediahype etc om zich heen heeft knalle ze die games gewoon 2 dagen vantevoren al in de schappen:P

Jah heb hem ook gehaald, heb er gelijk nog even een xbox arcade bij gehaald om samen met mijn broer tegelijk online te kunnen8).

Maar nu zit ik er dus met 3, maja waarschijnlijk mijn omgebouwde al verkocht.:D

ik wil ook graag een xdoos360 gaan kopen, mede vanwege GTA4.

nu vind ik dit wel interessant:

http://www.ombouwshop.nl/shop3/product_info.php?cPath=21_61&products_id=91

is dat wat? ik vind de site een beetje twijfelgeval, bij levering & garantie links onderin het menu krijg ik niks, en algemene voorwaarden is ook al leeg....

denk dat ik maar langsrijd met cash ofzo.

meer mensen hier met omgebouwde 360jes?

Kan je doen is opzich niet duur.
En helemaal niet aangezien de nieuwe xbox 360's nog niet te modden zijn.

Tsja, voor 300 euro heb je ook een nieuwe onomgebouwde met: GTA 4, Halo 3, 500 xbox punten en een maand gratis Xbox live.

Dan kan je hem voor een 10tje of 2 wel laten ombouwen ergens.

De nieuwe zijn niet meer om bte bouwen.
Door dat er weer een andere drive in zit, namelijk een
Philips lite on drive.

@Algemeen:
GRID Is echt een te vette game.
Ninja Gaiden 2 ook, maar nog wel net zo moeilijk als nummer 1

Ik haal straks mn XBox weer even op. Had even voor een lang weekend geruild met zijn Wii, ik kon het toch niet laten om Zaterdag en Zondag weer mn XBox even op te zoeken en nota bene mijn zus heeft die hele Wii plat gespeeld.

Doe mij toch maar next-gen/reality-gaming :P.

iemand die het GOEDE nummer heeft?

Gewoon helpdesk nummer van X-box. Aanvraag doen voor UPS ticket, krijg je per mail thuis, die moet je uitprinten en vervolgens moet je UPS bellen om een afspraak te maken.

De telefoonnummers zoek je dit keer even lekker zelf op ipv tot 2 x toe hier te lui voor te zijn door het hier te vragen. Het minste wat je imo kan doen is die persoon die zijn best voor je doet (Tommy) even te bedanken. :Z

Ik heb me vandaag GRID gehaald, de mediamarkt had ook de Logitech DriveFX stuurtjes in de aanbieding dus die ook meteen meegenomen:P

BOH! Echt vet! Het rijd wel een beetje arcade/easy. Maar het voelt gewoon heerlijk, ook heb je het gevoel dat je echt voor een raceteam rijd.

Zeker een aanrader!

Ow lachen jij hebt hem ook. ME TOO :D.

Echt goed spel, Online is ook lachen mits je in een beetje lobby komt waar iedereen serieus is anders kan je er donder op zeggen dat het een complete chaos wordt :P

Heb vandaag Ninja Gaiden Black van de marktplaats afgehaald. Wat een vette game zeg, maar wel erg moeilijk bij de bosses.

Heb ook direct Ninja Gaiden II gekocht bij GameHubs.com voor €32,-. Mijn maatje wou hem ook, dus heb direct 2 gekocht met versnelde en verzekerde verzending. Kost me €73,- en zal toch over een dag of 5 wel binnen moeten zijn :).

Meer mensen die Ninja Gaiden spelen?

Vandaag me Xbox 360 Elite binnengehad :).
Binnenkort wat spellen gaan kopen o.a. GTA IV , GRID , COD 4 en Gold membership. :W

Zult alleen nooit die extra content kunnen downloaden aangezien je daar zeer waarschijnlijk te weinig hdd ruimte voor hebt.

ik wil voor me broertjes verjaardag een stuur en pendalen kopen voor de 360

wat is een beetje een leuk setje voor een leuke prijs

(dus niet dat wireless ding van 100 euro)

Vraagje, hoe kan je muziek overzetten van een CD naar de HD?

Ik stop net mijn CD/RW ( data ) cd erin, hij vind alle nummers wel maar er staat nergens iets van RIP CD of iets?

Status
Not open for further replies.
Back