This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Enne Martin tis gelukt zo te zien? Ik vind dat ook gruwelijk irritant, mede omdat je dan telkens word lastig gevallen als je lekker aan het racen bent.

Neuh niet helemaal gelukt maar het is in ieder geval beter.. Ik sta nu op offline weergeven.

Wat mijn probleem was; laptop staan aan + live messenger. Ik ga ff xboxen, die meld zich aan op xbox live + live messenger. Resultaat: Word op m'n laptop van live messenger afgegooid omdat 'ik mezelf op een andere computer heb aangemeld'
Maargoed, krijg nu iig geen msn berichtjes meer tijdens het gamen.

Ook mensen hier die bij Halo3 legendary al hebben gehaalt ?
Ik vraag me toch echt af hoe in godsnaam je zoiets moet halen, aangezien ik de achievement natuurlijk wel wil

Gewoon met 3-4 man co op doen.
Haal je ook de achievement, en dat is tenminste nog redelijk te doen

Gewoon met 3-4 man co op doen.
Haal je ook de achievement, en dat is tenminste nog redelijk te doen

Spelen er veel mensen hier halo 3 dan?
Iemand anders misschien een keer zin om legendary te gaan halen

Ik heb heroic gelukkig net nog uit kunnen spelen, maar legendary gaat echt te ver
wat ook wel lachen is is om dan de 'skull' mythic aan te zetten..

Wat trouwens wel belachelijk is is dat je met co-op maar met 2 spelers per systeem kunt en niet met 4...
Moet je weer extra system link gebruike

Weet iemand toevallig ook hoe je op Live via halo 3 zelf een map naar keuze kunt joinen?
Ik ga normaal iedere keer naar matchmaking en dan word er automatisch een map en spelers toegewezen waar ik join, maar ik wil zelf ook wel is een map spele die ik wel vet vind.

Last edited:
Halo 3 hebk ook op legendary gehaald. Veel springen en dekking zoeken denk ik, en veel overnieuw doen (de laatste 2 levels zijn echt sick, die in die smerige alien bal en die laatste in de sneeuw).

Haha Scarrie, Halo is zowat het enige spel dat je fatsoenlijk kunt co-op spelen hoor. Bij andere spellen is het een ware hel om te regelen met invites etc, en moet je al blij zijn als je uberhaupt met zn 2e kunt.

Bij halo is dat echt degelijk geregeld dat je de hele campaign vloeiend kunt spelen.

zijn er ook spellen die je met 4 mensen coop kan doen, gewoon op 1 console met 4 controllers?

Vandaag ff de 360 bij mij thuis aangesloten, van het weekend ff @ vriend gespeeld met een normale breedbeeld tv / scart aansluiting. Nu op mijn HD-Ready tv'tje + HDMI kabeltje, wat een verschil zeg! :W

Hoe zit dat met de goedkope versie van de xbox? Daar kan je gewoon alle spellen op spelen die er in de winkel te koop zijn? Ik hoef namelijk geen muziek of demo's of w/e op me xbox te hebben. En is die 256 mb memory card die erbij zit groot genoeg om meerdere saved games op te slaan van verschillende spellen?

Jeuj, RROD :X Las op internet dat je hem in doeken moest wikkelen en dan aanzetten. Dan word de chip gereset na ongeveer 15-20 minuten (door de hitte).

Blijkt nog te werken ook, het is nu weg alleen er stond bij dat het tijdelijk is. Ben benieuwd en anders laat ik hem gewoon repareren

Beter laat je hem meteen repareren. Als microsoft dalijk ziet dat je ermee hebt gekloot doordar bv iets is gesmolten ofzo dan repareren ze hem je dalijk niet.

Geen risico nemen joh, gewoon opsturen.

Reparatie service is wel uitstekend ik had mijne na een week terug, inc nieuw moederboard + maand xbox gold.

Bleek dus geen RROD te zijn maar een AV kabel die er niet goed inzat (ik had ook 4 lampjes) 8P

Last edited:
Status
Not open for further replies.