This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Ik zou absoluut een 360 met hdd nemen, ideaal voor demo's etc. Savegames kosten overigens best veel ruimte. Ik heb mijn Forza 2 saves op mijn 64mb geheugenstick gezet (perongeluk) en heb daar nog maar 6-7mb vrij (vanwege alle ghostlaps etc).

Als je wat meer games hebt zul je die 256mb dus zo volkrijgen!.

ik kwam er gister ook achter dat ik me xbox al iets van 1,5 maand niet meer heb gebruikt :+

en me live is ook verlopen maar rainbox six vegas 2 heb ik vannacht wel gedownload en deel 1 was echt :W

straks ff branden en gamenn

hetzelfde sfeertje eigenlijk

het lijkt een beetje op cod 4 qua vormgeving e.d. maar grafisch is het wel wat minder imo maar het is nog steeds een toffe game !! ik vermaak me er iig wel mee

Officiele carlist @ Forza 2 (vandaag verkrijgbaar als het goed is);
1999 Ferrari F50 GT
1989 Ferrari F40 Competizione
2006 Maserati MC12 Corsa
2007 Lamborghini Murcielago LP640
2008 Porsche 911 GT2 (977)
2007 Ferrari 430 Scuderia
2007 #1 Peugeot 207 Super 2000
2008 BMW Motorsport M3 E92
2008 Maserati GranTurismo
2007 Audi S5
2008 Mitsubishi Evolution X GSR
2007 Audi TT Coupe S-Line
1971 BMW Motorsport 3.0 CSL
Enige wat mindere auto's vind ik die S5 (niet snel genoeg) en de TT om precies dezelfde reden. De rest is erg nice!.

edit:
gedownload, paar plaatjes;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/Forza_2/forza_06.jpg[/ir]
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/Forza_2/forza_07.jpg[/ir]
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/Forza_2/forza_08.jpg[/ir]

Last edited:
Niet gratis idd, had nog 600 punten oid (doe er nooit wat mee overigens). Meteen mijn ronderecord @ Tsukuda verbeterd met die F50 GT (48:6**). Dat ding is idioot snel!.

denks een maandje

RSV1 is echt fucking top btw, je moet er wel van houden maar kvind het echt nice. Lekker met 2 vrienden van me co-op terrorist hunt en story

Wou net zeggen, zon service krijg je niet bij sony

Trouwens Nightfoxx: ik wou graag RSV2 van je overkopen, ik PM je er nog over

Ga binnenkort ook ff een 360 kopen, met sowieso Pro Evo 08 erbij. Maar ik vroeg me af welke racegames er vet zijn? Zit te twijfelen tussen Forza 2 en Project Gotham etc. Wat zijn de verschillen tussen die 2?

Ga binnenkort ook ff een 360 kopen, met sowieso Pro Evo 08 erbij. Maar ik vroeg me af welke racegames er vet zijn? Zit te twijfelen tussen Forza 2 en Project Gotham etc. Wat zijn de verschillen tussen die 2?

Forza 2 is veel beter, echt heel erg realistisch
Ik heb project gotham gehad en binnen 1 uur terug gebracht van ergenis.

Forza 2 idd, om de maand nieuwe downloads etc :W
Het speelt geweldig + tunen + veeeeel vette bakken 8)8)

Eerst volgende spel zal voor mij GTA IV worden btw 8)

Daarna is het eerst tijd voor een LCD tv

Xbox 360 gekocht inclusief Project Gotham 3 en Pro 2008 . Tot nu toe genieten geblazen ^_^

express niet PGR 4 gekocht omdat ik die weerseffecten en motors etc. maar niks vind.

Status
Not open for further replies.