This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Ik Halo3 uitspelen filmpje uitkijken....

Ik dacht WTF waar is chief :+ dood?

Gelukkig kwamen na de credits nog een filmpje
 
Ik speciaal voor Halo 3 een XBOX elite gekocht 120GB, ben ik in hooguit 10 uur door het spel heen :S, wat is dat spel tegenvallend kort, wel erg mooi
 
Bij halo ligt het vooral in de replay value en online. Lekker op legendary, en online knallen.

Zoiezo bijna alle spellen zijn tegenwoordig zon 10 uur hoor...( GoW, Bioshock etc )

iig vass: wel mooi kut:S word je xbox te warm, of staat ie misschien verkeerd ofzo?
 
Ik heb HL2 EP2 de afgelopen paar dagen ook gespeeld. Best toffe game, maar je blijkt hem erg snel uit te kunnen spelen.

Episode 2 in 4.5 uur uitgespeeld :X

Wel een erg vette clifhanger voor de volgende episode, maar voor de rest een beetje een teleurstelling...
 
IK snap niet dat jullie xboxen allemaal kapot gaan.
Meine is van januari 2006
Is nog de 1e lichting, en nog totaal geen problemen gehad.
 
IK snap niet dat jullie xboxen allemaal kapot gaan.
Meine is van januari 2006
Is nog de 1e lichting, en nog totaal geen problemen gehad.

Ik geloof dat je een kans hebt van 33% (Poll gehouden op het Xbox forum) dat je Xbox kapot gaat als het van de eerste versie is.
 
Gister weer Halo begonnen op mn Xbox, blijft een verslavend kutspel .. Als mn portemoniks even meewerkt haal ik ook zo'n 360
 
Heb andere tijden gekend.. Ninja gaiden

Forza 2 kost me ook al aardig wat tijd om uit te spelen, ben nu lvl 40, en zo'n 27 uur heb ik het totaal gespeeld (zit ook wat arcade tussen natuurlijk).




Episode 2 in 4.5 uur uitgespeeld :X

Wel een erg vette clifhanger voor de volgende episode, maar voor de rest een beetje een teleurstelling...


Game is inderdaad erg snel uit te spelen hoorde ik al, ik heb hem zelf nog niet zo gek veel gespeeld, maar ben waarschijnlijk al wel voorbij de helft . Leuke van HL2 was deze keer wel dat je er een hoop games bij kreeg (al heb ik zelf de wat minder legale versie).
 
gvd ik moet ook echt een 360 hebben :~

GTA 4 lijkt me de shit, Forza2 heb ik al uren zitten racen ~:~) en GoW heb ik samen met homie uitgespeeld..

Halo ben ik nooit zon fan van geweest, dus die haal ik denk ik niet

Krijg deze week wel een Wii 8P