This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Nee dat kan niet, en ja dat is echt fokkin irritant, ook van die arcade games wat je 1 keer hebt aangeraakt =/

Telkens als ik zon arcade game oid speel, gebruik i kdaar tegenwoordig een andere gamertag voor.
 
Geef mij maar CoD:4.

GRAW2 blijft eigenlijk nog mn favoriet, maar er zijn echt te weinig mensen die het spelen...

graw 2 heb ik ook veel gespeeld alleen hij was erg kort vond ik.
maar rainbox six vegas vond ik bijna nog beter nu had je ook veel actie e.d. maar soms had ik het gevoel dat je niet de 'complete' vrijheid had met de tanks e.d. die hadden een vaste route wat ik wel jammer vond mja dat hoort ook gewoon bij het spel.

persoonlijk vond ik vegas toffer door de kleine dingetjes zoals het binnenvallen van een kamer en daarvoor je team bij de deuren plaatsen en de doelen al bepalen.

pgr4 heb ik ook maar vind ik eigenlijk gewoon vies tegenvallen :S graphics zijn niet wat ik ervan had verwacht en ben bang dat ik hem ook niet veel zalen spelen

ik kan me veel beter vermaken shooters waar wel bij nagedacht moet worden ipv rambo style te gaan knallen. maar assasins creed moet toch echt uitkomen

weet iemand trouwens hoe je je originele firmware weer op je dvd drive plaatst? dan kan ik ook weer op live
 
Geen idee Kheb geen ervaring met modden

Gisteren met een stel vrienden, en forummember, een Big team battle gedaan, holy fuck hoe vet is dat! met tig warthogs en al die zooi rondvlammen en alles naar de kolere schieten.

Echt nice^^
 
Remco:
Laat er Ixtreme firmware op plaatsen dan kan je ook op xbox live.
Gewoon met copy games, speel al weer ruim half jaar online en ben nog niet gebanned.

Project Gotham Racing 4 heb ik nog niet.
Ga ik wel bestellen, kost toch maar €5
 
PGR4 heb ik gister gedownload, die is good tov!!

Nu alleen nog PES2008... maar die kan ik echt niet vinden :'(
Ik snap er niets van!
 
ja dat is lachen! ik heb het maar 10 minuten kunnen spelen, maar het werkt leuk.

Ik knalde op een Honda NR :W
 
Dan moet ik die toch ook maar is vlug bestellen.
Want hoor er goede verhalen over.

Deze games zijn vandaag binnen gekomen:
Stuntman Ignition
Conan
CSI Hard Evidence
Medal of Honour Airborne
Sega Rally
Skate
 
Half Life 2 The Orange Box is gister ook al uitgekomen voor de x360 . Maargoed ik heb mijn xdoosje nog steeds niet gemod. Enige game die ik speel is toch Forza 2, misschien binnenkort eens Colin McRae Dirt lenen van een klasgenoot.
Meeste andere games die uitkomen voor de x360 speel ik toch liever op de pc(voor zover er een pc versie uitkomt natuurlijk ), vooral de shooters als Medal of Honor of Half Life 2 EP 2.
 
PGR4 heb ik gister gedownload, die is good tov!!

Nu alleen nog PES2008... maar die kan ik echt niet vinden :'(
Ik snap er niets van!

PGR4 is zeker cool. De invitationals zijn ook echt gaaf. Zit tenminste veel variatie in wat je moet doen en de uitdagingen zijn ook leuk. Ik moet nu bijvoorbeeld de nurnburgring (spelling zal vast niet goed zijn...) in een F1 auto uit de jaren 50 in de sneeuw rijden.
Verder is het eindelijk zo dat je niet meer kan restart race kan doen als je een slechte resultaat hebt (je kan wel nog restart doen als je nog rondrijdt, maar zodra je gefinished bent en je bent 2de bijvoorbeeld dan blijft dat ook zo) en dit doorwerkt in het gehele spel.
 
Wat ik wel vind, is dat PGR echt FUN is, dus niet 1 rempunt verkeerd, de grindbak in, en einde wedstrijd. Maar echt spannend.

Zeker leuk voor de meer relaxte game avonden
 
Gisteren dus even op de PC "The orange box" van Half life 2 gedownload (Komt binnenkort ook op XBox, zodoende in dit topic)

Trouwens LEGAAL & BETAALD gedownload via STEAM, maar je krijgt dus in dit pakket Half life 2 + Episode 1 + Episode 2 + Portal + Teamfortrest 2...

Nou ik heb me een partijtje dood lopen lachen met dat portal joh, je hebt maar 1 wapen, en dat is een gun die 2 portalen kan maken die aan elkaar gekoppeld zijn, soms zat ik een half uur in een kamer voordat ik eindelijk door had hoe ik er voorbij moest komen... echt doodziek, en een aanrader natuurlijk!

Nu vanavond maar eens Episode 2 gaan beginnen 8)
 
Ik heb HL2 EP2 de afgelopen paar dagen ook gespeeld. Best toffe game, maar je blijkt hem erg snel uit te kunnen spelen.
Half Life 2 Ep2 screentjes

Daarnaast gisteravond (lees nacht) nog even COD4 geprobeerd (PC demo), lijkt erg vet te worden. Game is ook goed te draaien op de pc!.
Call of Duty 4 demo screens

En als laatste, is een paar uur geleden Unreal Tournement 3 demo uitgekomen, en heb die net 10 minuutjes gespeeld. Ook die is opvallend goed te draaien, en gebruikt zelfs de 2e core van mijn pctje +ralf+. zoals te verwachten screentjes