This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #2

Ik vind die campaign echt fuckin lame van Halo. Je wordt telkens onderbroken door zo'n gaar filmpje waar je bang van moet worden ofzo. Ik breng m morgen lekker terug naar de winkel iig.

Mijn woorden gelukkig dat mijn broer hem al had gekocht voordat ik hem wou halen. scheelt mij 60 euro in de pocket baggerrrrr
 
dat filmpje tussendoor vind ik ook kut. Maar goodver wat is het einde vet.
Ook halo vind ik online echt de shit.

De problemen die wanksta online heeft heb ik echt totaal niet. Binnen een paar seconden heeft de xbox een team samen gesteld, en deze kiest automatisch spelers uit van het zelfde niveau. Als je vaker last heb van die lag ben ik bang dat je dat bij je eigen verbinding moet zoeken.
 
Je hebt nodig:

2x tv
2x xbox (360)
2x bank
2x kratje bier

7 vrienden.

tv tegenover elkaar, en gewoon raggen:W

hele nachten gedaan, te vet
 
Mja ik wil het ook wel doen, maar geen van mijn lame-ass vrienden heeft een 360... ze hebben uberhaupt niks Next-Gen...
 
ok^_^

de gamemodes Rocket Race en Pirate ship zijn ook ERG vet trouwens. Kun je downloaden bij de bungie's favorites lijst.

Vooral rocket race, is met 4 teams van 2, op een mongoose, en dan heb je ook checkpoints waar je doorheen moet racen, echt vet

edit: screenshot time! ^^

nice dual reload


Een paar van de campaign.


 
Last edited:
Nick, gewoon naar Theather gaan in het hoofdmenu, daar kun je je laatste 25 games bekijken ( campaign en multiplayer ).

En dan gewoon op screenshot drukken Op www.Bungie.net inloggen, en dan kun je ze downloaden naar je pc.
 
K speel het elke dag alleen niet op live, vind die local play campagnes trouwens wel een stukje moeilijker dan de 1e versie.
 
Weet iemand heir hoe je games uit je gespeelde lijst haalt?
Ook met die gamerpoints, zitten paar games in die ik 1x heb getest ofzo en dan geen gamerpoints heb.
Wil die er graag uit hebben