8Pr0bert said:PS: Portugal de meest aantrekkelijke ploeg van het WK :L :L :L
Qua toneelspelen en huilen ja.
EDIT: waarom afdichten?
Er komen nog genoeg "after wk nieuwtjes" de aankomende dagen, oa wat Materazzi tegen Zidane heeft gezegt.
Tinne said:Het was al van te voren beslist. :L
Nieuwssite said:"Ik hield zijn shirt een paar seconden vast", zei Materazzi tegen het Italiaanse dagblad Gazzetta dello Sport over de aanleiding. "Hij bekeek me daarna minachtend en spottend aan. Hij bekeek me superarrogant van boven naar beneden en zei: 'Als je mijn shirt echt wilt hebben, kun je dat later krijgen."
Materazzi vertrouwde Zidane daarop een beledigende opmerking toe, zo erkende hij. "Maar het ging zeker niet over zijn moeder, moeders zijn bij mij heilig. Ik heb hem ook geen terrorist genoemd. Het was een belediging zoals je die zo vaak hoort." Volgens de zaakwaarnemer van Zidane was het wél een ernstige opmerking.
Het je de wedstrijden van Frankrijk tegen Portugal, Brazilie en Spanje niet gezien dan? Iedere keer was hij de koning op het veld.Sjoerd said:gezegd
Maar het slaat echt nergens op dat Zidane wordt uitgeroepen tot beste speler, net zo min als dat Portugal is uitgeroepen tot het land met het meest 'aantrekkelijke voetbal'. Wat zitten daar voor idioten zeg?
Ja daaag, tegen Portugal en Spanje dus ook he, tegen Italië eigenlijk ook maar die wedstrijd telde dus niet mee.Tinne said:Alleen tegen Brazilië, geloof ons nou.
En dan nog, hij begaat een ongelovelijk overtreding.
Dat kan toch niet?
Daarmee zeg je toch; de beste speler mag zo`n overtreding maken. De overtreding is geaccepteerd omdat hij zo goed is. Je zou toch juist moeten zeggen, Niemand mag dat! Dus geen prijs.
Dankje.Vassago said:En ook al speelde hij inderdaad niet zoals hij vroeger deed (logisch imo) hij had wel een zeer belangrijke taak binnen het team. Imo heeft Zidane ook meer werk verzet dan Domenech qua coaching. Zeker voor het moraal binnen de ploeg was hij erg belangrijk.
Verder ben ik het eens met Nico.
Nicolás said:Het je de wedstrijden van Frankrijk tegen Portugal, Brazilie en Spanje niet gezien dan? Iedere keer was hij de koning op het veld.
Nicolás said:Ja daaag, tegen Portugal en Spanje dus ook he, tegen Italië eigenlijk ook maar die wedstrijd telde dus niet mee.
Blijkbaar wordt je beoordeeld op positieve prestaties, zijn prositieve prestaties zijn dus van dergelijke kwali- en kwantiteit geweest dat die overtreding daar niets aan af kon doen.
Hij zorgde dat Frankrijk nog enig overwicht had op het middenveld, zonder hem wil ik het niet weten hoe het was gegaan.Ruben said:Vertel mij dan even waaruit blijkt dat Zidane een goede wedstrijd heeft gespeeld tegen Portugal en Spanje...
Nee?Ruben said:Jij vond zeker Ronaldinho ook goed spelen