This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

btw, die ricardo zat er WEER aan met die penalty x| geake gast
penalty was een penalty hij werd gewoon uit balans gebracht kun je gewoon zien.

en ik had deze wedstrijd voorspeld, portugezen gaan bij ELKE valpartij zielig kijken en daar werd de commentator zelfs gek van en uiteindelijk wint frankrijk wel met 1-0 +ralf+
 
Die Ricardo duikt bij elke penalty die ik van hem heb gezien in de goede hoek. Alleen goed ingeschoten penaltys worden daarom niet tegengehouden. Zidane deed het voortreffelijk, als je hem niet ver genoeg in de hoek trapt pakt die Ricardo hem.
 
Iemand het `briefje` van Lehmann gezien btw? Tijdens strafschoppen tegen Argentinië steeds een briefje uit z`n sok halen bekijken en weer terug stoppen :W
 
Dat penalty schieten is gewoon beetje gokken voor de keepeer.. het word of naar links, of naar rechts springen.. 50% kans dus dat je in de goede hoek zit.
 
In dit geval zie je dat het ook steeds meer psychologisch word.
En de keepers die `gek` doen op de doellijn. etc.

Maar het blijft moeilijk.
Ga je vroeg? blijf je lang staan? Links? Rechts? of durf je te blijven staan. (tegenwoordig zie je steeds meer ballen door het midden)
 
sinister said:
Dat penalty schieten is gewoon beetje gokken voor de keepeer.. het word of naar links, of naar rechts springen.. 50% kans dus dat je in de goede hoek zit.

maar da´s logisch natuurlijk :W

overigens denk ik niet dat het een kwestie van gokken is, veel spelers schieten een bal altijd in dezelfde hoek, omdat ze die het gewoon het lekkerst vinden om in te schieten. Ook heeft Huub Stevens alle penalty´s van heel veel europeanen bijgehouden in een grote database, waardoor Lehmann bij een paar in de goede hoek zat.
 
Was het maar zo logisch. Ga vol naar links blijf je staan. Ga je half naar rechts..etc etc.
 
Penalty's nemen is dus gaaf, de adrenaline, de spanning, de druk.. En als je hem dan heerlijk inschiet

Ik denk dat het een geweldige finale gaat worden morgen. Beide teams zijn steeds beter gaan spelen.
 
Ik zou het wel tov voor Zidane vinden als ze morge de beker pakken.

Maar ik denk niet dat ze zullen winnen van Italië
 
Ik denk ook dat Italie gaat winnen, vind ze ook net iets sterker

Vanavond mag Portugal winnen 8)
 
Word een saai wedstrijdje vanaaf

Alsnog mag Duitsland winnen, kut portugal, mag echt afsterven :#
 
RemcoV said:
Word een saai wedstrijdje vanaaf

Alsnog mag Duitsland winnen, kut portugal, mag echt afsterven :#

Dude! Duitsland mag dus echt niet winnen he!!! Ze moeten gewoon eindigen met niets.... Oftewel 4e plek :W
 
Tering mooi goal, trieste speles die portugezen zeg. Ik heb 10 minuten gezien en ik zag ze alleen maar schwalbes maken.

Germany for the win :W
 
Ruben said:
Dude! Duitsland mag dus echt niet winnen he!!! Ze moeten gewoon eindigen met niets.... Oftewel 4e plek :W

Ik gun het ze toch wel... Duitsland voetbalt, Portugezen is theater
 
Heel erg mooi voetbal van Duitsland!

Graf Portugal, 1 en al Schwalbe , te goor gewoon voor woorden! Absoluut een land wat niet sportief kan spelen :L

Ik had die klootzak van een Ronaldo rood gegeven!

Morge finale!
 
Last edited:
Ik hoop echt dat frankrijk wint , maar kan nog eens een spannende wedstrijd worden...