WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Portugal heeft idd een sterk team, met erg goede voetballers.. Maar het is gewoon jammer dat sommige daarvan elke keer theater moeten te spelen.. Dat is imo geen voetbal meer..

En voor Zidane is het helemaal mooi natuurlijk.. Zijn afscheid in een WK finale :W
 
DG SF2 said:
Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie :rolleyes:

Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.

Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.

:W! Eindelijk iemand die het begrijpt :D.
 
DG SF2 said:
Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie :rolleyes:

Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.

Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.
Nja het blijft kansloos die schwalbes en dan dat vragen om kaarten is helemaal te erg. (degene die om een kaart vraagt moet m zelf krijgen...)
komop man ga gewoon voetballen...

en ik heb deco vandaag bijna niet gezien hoor.
 
Ze hebben misschien hun mooie momenten.. maar toch vond ik figo behoorlijk zeuren. Deco en Carvalho zijn tenminste niet van die zeurlui, en ook ongeveer de enige van portugal die ik het gun.
 
DG SF2 said:
Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie :rolleyes:

Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.

Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.

Ik keek eigenlijk meer naar Henry, Zidane en Ribery...
 
ThijsS said:
Nja het blijft kansloos die schwalbes en dan dat vragen om kaarten is helemaal te erg. (degene die om een kaart vraagt moet m zelf krijgen...)
komop man ga gewoon voetballen...

en ik heb deco vandaag bijna niet gezien hoor.

Dat hou je toch en niet alleen bij Portugal, maarja het gaat alleen maar over negatieve dingen terwijl imo Portugal ook mooie / positieve momenten gehad heeft dit toernooi. Je zag het wel bij de Franse coach, die vroeg ook om kaarten.. onsportief ?

En Deco was er wel degelijk hoor :*
 
b-atch said:
Ik keek eigenlijk meer naar Henry, Zidane en Ribery...

Ooh, dus omdat jij je aandacht maar op 1 team kan houden zijn de Portugezen stakkers :rolleyes: Nee oke, nu snap ik hem.

Ik kijk niet alleen naar het WK ook bij de clubs, en wie dan wil ontkennen dat Deco (om er maar 1 te noemen) een fantastische speler is, moet zn badminton racket pakken en zich vooral niet meer met voetbal bezig houden.
 
Penalty was niet terecht

Verder heeft Portugal prima spelers, goede techniek
Dat geklaag is alleen zo hatelijk, overal een kaart voor aannaaien.
Overal zelf voor vallen, ik denk als Ronaldo 5x vaker in acties blijft staan ze acties veel effectiever zijn.
Scolari vind ik ook veelste overdreven.. zelfde als Klinsmann
 
DG SF2 said:
Ooh, dus omdat jij je aandacht maar op 1 team kan houden zijn de Portugezen stakkers :rolleyes: Nee oke, nu snap ik hem.

Ik kijk niet alleen naar het WK ook bij de clubs, en wie dan wil ontkennen dat Deco (om er maar 1 te noemen) een fantastische speler is, moet zn badminton racket pakken en zich vooral niet meer met voetbal bezig houden.

Ja maar vond je hem deze wedstrijd goed dan?
 
b-atch said:
Ja maar vond je hem deze wedstrijd goed dan?

Nee :) Vond ik zeker niet.

Te traag, verdeelde het spel te weinig, was zeker niet op zn best. Doet imo niks af aan hem, je kan niet altijd de vorm hebben. Jammer genoeg voor Portugal had hij 'het' deze wedstrijd niet te pakken.
 
ZipSjezer said:
dat hele voetbal boeit me geen drol meer..

imo geen leuke teams om in een finale tegen elkaar te zien, vond de halve finales al om te huilen..

hoop snel dat al die shit weer afgelope is


Waarom geen leuke teams als ik vragen mag?
 
Italië is eigenlijk de enige die van mij in de halve finales had mogen staan, al was dat eigenlijk nog twijfelachtig, gezien hun optreden tegen Australië en zo'n poule wedstrijd. Maja niet elk team kan constant toppen.
 
Back
Top