DG SF2 said:Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie
Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.
Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.
Nja het blijft kansloos die schwalbes en dan dat vragen om kaarten is helemaal te erg. (degene die om een kaart vraagt moet m zelf krijgen...)DG SF2 said:Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie
Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.
Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.
DG SF2 said:Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie
ThijsS said:Nja het blijft kansloos die schwalbes en dan dat vragen om kaarten is helemaal te erg. (degene die om een kaart vraagt moet m zelf krijgen...)
komop man ga gewoon voetballen...
en ik heb deco vandaag bijna niet gezien hoor.
b-atch said:Ik keek eigenlijk meer naar Henry, Zidane en Ribery...
DG SF2 said:Ooh, dus omdat jij je aandacht maar op 1 team kan houden zijn de Portugezen stakkers Nee oke, nu snap ik hem.
Ik kijk niet alleen naar het WK ook bij de clubs, en wie dan wil ontkennen dat Deco (om er maar 1 te noemen) een fantastische speler is, moet zn badminton racket pakken en zich vooral niet meer met voetbal bezig houden.
b-atch said:Ja maar vond je hem deze wedstrijd goed dan?
b-atch said:Ja maar vond je hem deze wedstrijd goed dan?
+ralf+ viva la france :+RemcoV said:Whoooooootttt!!!!!
ZipSjezer said:dat hele voetbal boeit me geen drol meer..
imo geen leuke teams om in een finale tegen elkaar te zien, vond de halve finales al om te huilen..
hoop snel dat al die shit weer afgelope is