WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

jeujj Deutschland heerscht gewoon, blijft fokop dat ze geen wereld kampioen zijn geworden.
maar 3e plek is niet verkeerd voor een team+coach wat zoveel kritiek kreeg in de (duitse) media.
 
MUNCHEN - Cristiano Ronaldo wil niet terug naar Manchester United. Dat zei de Portugees international dit weekeinde, nadat hij met zijn land op het WK voetbal de wedstrijd om de derde plaats had verloren van Duitsland.

"Het is duidelijk dat de fans me niet meer willen", gaf het talent als toelichting. "Dan wordt het heel moeilijk." Eerder al werd bekend dat met name Real Madrid interesse heeft in Ronaldo.


De speler kan geen goed meer doen sinds hij in de kwartfinale tegen Engeland Wayne Rooney aan een rode kaart hielp. Althans, in de ogen van heel Engeland. "Ik ben me van geen kwaad bewust. De supporters denken daar echter anders over. Dan houdt het op."

--------------------------------------------------------------------------

MUNCHEN - Ruud van Nistelrooij wil naar Bayern München. Dat heeft Karl-Heinz Rummenigge, bestuursvoorzitter van de Duitse topclub, zondag gezegd. "Dit is bij ons bekend. We gaan er aan werken."

De oud-international verwacht niet op korte termijn overeenstemming te bereiken. "We willen proberen de zaak in alle rust af te handelen. Dat kan even duren. We gaan praten met Van Nistelrooij en natuurlijk met zijn club, Manchester United."
 
20.00 ja.

Echt slechte invalbeurt van Petit. 2x zelfde plek naar binnenkappen en scoren. Hij hapte niet eens maar liet de man lopen.
Best een rare uitslag, Portugal maakte het spel en Duitsland had een paar kansen en goal. Deco en Maniche hadden het middenveld. Duitsland een goede verdediging...

Vanavond finale, denk dat Italië gaat winnen.
 
Word het straks uitverkoop @ Juventus/Milan, Lazio & Fiorentina?
De laatste 3 zouden in theorie binnen 1 seizoen weer terug zijn maar toch..
Je verdient niets meer als club...

Óf gaan alle belangrijke spelers de verhuur in, om zo geen salaris meer te hoeven te betalen. En zodra ze weer terug zijn @ serie a weer terug krijgen...
 
ik denk dat ze gewoon gehouden worden, en een beetje klunzen... Een goede club heeft zoiets in het contract ingesloten... bij tegenvallende resultaten of degradatie...


sjah, frankrijk - italie..

Ik denk dat het mooi voetbal word, en dat italie wint met strafschoppen :)
 
Overigens, wat als (top)speler wetende dat je in geval van Juve ws minstens 2 jaar op een veel lager niveau zal spelen? werkt demotiverend, gaan klagen, willen weg enz.... ookal hebben ze een contract.
 
RemcoV said:
Heel erg mooi voetbal van Duitsland!

Graf Portugal, 1 en al Schwalbe , te goor gewoon voor woorden! Absoluut een land wat niet sportief kan spelen :L

Ik had die klootzak van een Ronaldo rood gegeven!

Morge finale! :)

lul niet zo slap, die podolski en die ballack gaan ook liggen bij elk zuchtje wind, en als je dan sommige overtredingen van ballack ziet of van lehmann die die italiaan ff vol in ze nek stompte, moet je niet veel zeggen over portugal
 
We gaan beginnen, ze mogen van mij allebei winnen.. hoop dat het een goeie wedstrijd wordt.

Garcia, leuke herinneringen aan :X
 
OMG die penalty van Zidane... stuitert onderkant lat achter de lijn en weer terug op de lat en uit het goal.... maar 1 - 0 dus :W
 
Back
Top