WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

DG SF2 said:
Vind de wedstrijd tot nu toe slaapverwekkend... En die franse supporters mogen van mij ook wel oprotten met dat fluiten als Ronaldo aan de bal is :X.
Dat hele incident met Rooney is veel teveel opgeblazen ,

Vind ik niet, je gaat niet om een gele kaart smeken.. En al helemaal niet als jezelf niets er mee maken hebt.. Dat kan die speler zelf wel doen. Een gele kaart krijg je of niet je moet er niet om gaan smeken..
 
Ronaldo kan opzig wel voetballen, maar het is zo'n jankert, echt niet normaal..

En hoe die coach en die andere lui van Porugal gele kaarten proberen uit te lokken is ook zo kansloos..
 
sinister said:
Vind ik niet, je gaat niet om een gele kaart smeken.. En al helemaal niet als jezelf niets er mee maken hebt.. Dat kan die speler zelf wel doen. Een gele kaart krijg je of niet je moet er niet om gaan smeken..

Teletekst en krantberichten: " C.Ronaldo staatsvijand nummer 1 "

Als dat niet overdreven is, imo is dat gewoon opstoken. Ben het wel met je eens dat wat hij heeft gedaan gewoon niet goed van hem is.
Maar dat franse supporters zich daar nou weer mee gaan bemoeien met elke keer dat gefluit vind ik gewoon irritant wanneer ik leuk voetbal wil zien.
 
DG SF2 said:
Teletekst en krantberichten: " C.Ronaldo staatsvijand nummer 1 "

Als dat niet overdreven is, imo is dat gewoon opstoken. Ben het wel met je eens dat wat hij heeft gedaan gewoon niet goed van hem is.
Maar dat franse supporters zich daar nou weer mee gaan bemoeien met elke keer dat gefluit vind ik gewoon irritant wanneer ik leuk voetbal wil zien.

Dat hoort er toch gewoon bij in het stadion.. Dat gefluit ik vind het wel stoer:P Denk als ze daarmee doorgaan barts ie voor het einde van de wedstrijd nog uit in tranen:rolleyes:
 
sinister said:
Dat hoort er toch gewoon bij in het stadion.. Dat gefluit ik vind het wel stoer:P Denk als ze daarmee doorgaan barts ie voor het einde van de wedstrijd nog uit in tranen:rolleyes:

Waarom hoort iemand uitfluiten erbij ? Die fransen hebben totaal niks met hem te maken ?

Het slaat ook nergens op wat je zegt met uitbartsen in tranen, dat doen zelfs de grootste voetballers.. imo is hij dat ook :)

Als jij daar stond en je hebt zulke grote belangen en je word uitgeschakeld dan ben jij ook niet meer zo'n grote vent als dat je je nu voor doet..
 
Het gaat hier om sportiviteit. Ronaldo heeft dit niet laten zien in de vorige wedstrijd. Dat krijgt hij nu op zijn bord, en terecht 8)
 
RobertD said:
Waarom hoort iemand uitfluiten erbij ? Die fransen hebben totaal niks met hem te maken ?

Het slaat ook nergens op wat je zegt met uitbartsen in tranen, dat doen zelfs de grootste voetballers.. imo is hij dat ook :)

Als jij daar stond en je hebt zulke grote belangen en je word uitgeschakeld dan ben jij ook niet meer zo'n grote vent als dat je je nu voor doet..

Hij staat wel bekend als een crybaby hoor. Daarom wordt het zo vaak aangehaald.
 
RobertD said:
Waarom hoort iemand uitfluiten erbij ? Die fransen hebben totaal niks met hem te maken ?

Het slaat ook nergens op wat je zegt met uitbartsen in tranen, dat doen zelfs de grootste voetballers.. imo is hij dat ook :)

Als jij daar stond en je hebt zulke grote belangen en je word uitgeschakeld dan ben jij ook niet meer zo'n grote vent als dat je je nu voor doet..

IDD ik bedoel het meer als sarcasme... Tuurlijk ik zou ook huilen als ik voetbalde en zou uitgeschakeld worden. Heb zelfs een traantje gelaten hoe Nederland werd uitgeschakeld. Maar hij staat er nu eenmaal om bekend dat ie snel huilt.. Ik vind hem een mietje:+
 
dat hele voetbal boeit me geen drol meer..

imo geen leuke teams om in een finale tegen elkaar te zien, vond de halve finales al om te huilen..

hoop snel dat al die shit weer afgelope is
 
Heeel mooi :W (al had ik wel willen zien hoe de wedstrijd beslist was, als er geen penalty was geweest..)

Raar WK, maar met een mooie finale :W
 
1z2zsis.jpg


Slecht, ik weet het :p
 
b-atch said:
YESSSSSS.... wat een kansloos team dat portugal, vieze schwalbes allemaal. Vooral die duffe c. Ronaldo en Figo...

Dat je Portugal eruit wilt zien gaan oke, maar dit is echt een Koos Kansloos reactie :rolleyes:

Portugal heeft hele mooie voetballers waar onder Figo, net als Deco en ook Ronaldo. Dat zijn voetballers waarvoor je naar het voetbal kijkt, het hele toernooi stond Portugal gewoon sterk, dus ja, kansloos team.
Ik vraag me af of je nu Frankrijk had af lopen kraken als het niet Portugal maar frankrijk was die Nederland eruit knikkerde.

Ik gun het maar 1 man bij Frankrijk: Zidane, verder had ik liever Portugal in de finale gezien.
 
Back
Top