WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

nicoSRsport said:
Ik vind het maar zielig hoe jullie die duitsers belachelijk maken. Waarom zo'n hekel aan die duitsers? de enige lui die zielig zijn, zijn jullie:(

Zonder Duitsland af te zeiken, Italie was gewoon beter, domineerde, had de betere kanzen (zie de verlenging) en heeft verdiend gewonnen.
Dus ja, zeuren is ook een vak. Nederlanders horen duitsers belachelijk te maken, daar word je mee geboren

Ze doen het andersom ook. Hoeveel Duitse mopjes ging er wel niet rond in DLD toen NL eruit lag. Juist.

5178HIGH.jpg

http://www.ansa.it/main/notizie/fdg/200607042316247700/200607042316247700.html

Last edited:
nicoSRsport said:
Ik vind het maar zielig hoe jullie die duitsers belachelijk maken. Waarom zo'n hekel aan die duitsers? de enige lui die zielig zijn, zijn jullie:(

aaah ga weg hou op, kijk hoe die duisters zich opstelden tegen alle andere landen, veels te groot ego, en ze werden zowat letterlijk weggespeeld, italie heeft gewoon vanaf minuut 1 gedomineerd. 100% terecht gewonnen

en ja, Nederland - Duitsland zal altijd gevoelig blijven liggen... kijk wat voor kutspelers Duitsland heeft gehad.. Lothar Mattheus, Rudy Völler , Jurgen klinsman... allemaal RATTEN, en der lopen der nu nog steeds, podolski , Balack, klose....

dus houd alsjeblieft op over dat duitsland helemaal goed en hemels is..

TommiiY heeft bijna helemaal gelijk vind ik, vond niet dat Italie vanaf minuut 1 domineerde, maar zeker de 2e helft en de verlenging waren ze gewoon beter.
En hoe hij het zegt over Duitsers, ben ik het mee eens, hij vergeet alleen Schweinsteiger...

Als vanavond nou Portugal ook eruit wordt gegooid, dan is mijn WK toch nog enigszins gered.
Kan het niet aanzien dat een ploeg als Portugal met slecht voetbal en veel theater toch ver komt.

kben blij dat er dat duitsland er uit ligt :)
maar als ajacied ben ik ook echt niet blij met italie :P maar beter als duitsland ;)
magoed, italianen zijn net zo goed ratten imho

Mja...Italie had ook never van Australie mogen winnen en Frankrijk zou ook niet in de halve finale mogen staan met hun trieste voetbal.
De enige die het imo heeft verdient om tot zover te komen was Duitsland, ook al doet me het pijn om te zeggen :P

Italie ownt gewoon, klaar.

ze winnen de finale, dat moge al helemaal duidelijk zijn...

hij heeft wel gelijk.

Vandaag gaat denk ik Frankrijk wel willen, weliswaar met moeite.
lijkt mij duidelijk dat als de finale IT - FR is, dat FR wel wint.
ik denk dat FR weer wereldkampioen gaat worden

r0bert said:
Ga buiten spelen en kom terug als je verstand van voetbal heb

waar kan je uit opmaken dan dat hij geen verstand van voetbal heeft, hij geeft zijn mening, en hij is voor italie, misschien krijgt hij wel gelijk..je weet het nooit:)

ik zeg Finale Italie - portugal 1-0

en wij in de kwalificatie tegen Tsjeschië. Zolang je tegenstanders kán naaien gebeurd het (zeker gezien de belangen). Ook wij kunnen/doen het.

Dus nu niet zo hypocriet. Ieder land doet het.

r0bert said:
Als Italie echt zo super OWNT had het wel op een eerlijke manier gewonnen van Australië

Maar als jij verstand van voetbal had, dan had je wel in kunnen zien dat het een wedstrijd niet kan lopen, dat de penalty word gegeven om niks is pech voor Australie en geluk voor Italie, dus jij moet niet zo strak lopen blaten.

Die factoren horen nou eenmaal bij voetbal, verder heeft Italie keihard geowned, diep in je hartje weet jij dat ook aangezien jij er verstand van hebt.

DG SF2 said:
Maar als jij verstand van voetbal had, dan had je wel in kunnen zien dat het een wedstrijd niet kan lopen, dat de penalty word gegeven om niks is pech voor Australie en geluk voor Italie, dus jij moet niet zo strak lopen blaten.

Die factoren horen nou eenmaal bij voetbal, verder heeft Italie keihard geowned, diep in je hartje weet jij dat ook aangezien jij er verstand van hebt.

*buigt*

voetbal is nou eenmaal nooit te voorspellen, en dat maakt het juist zo spannend en leuk.. :)

r0bert said:
Mja...Italie had ook never van Australie mogen winnen en Frankrijk zou ook niet in de halve finale mogen staan met hun trieste voetbal.
De enige die het imo heeft verdient om tot zover te komen was Duitsland, ook al doet me het pijn om te zeggen :P

Duisland verdient om ze ver te komen?????? man man wat hadden hun idd een moeilijke poule... Alleen Argentinië was moeilijk voor hun, en dat is ook nog niet op een voetballende manier beslist.. Die enigste landen wat het verdient hadden om door te gaan is: Ivoorkust, Ghana, Australie

Back