WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Hans. said:
Toch gek als je ziet dat ze maar met 3 man in ze nek staan te hijgen steeds.

Heeft dat met houvast van de bal te maken? Nee het is gewoon een goede voetballer, net als Ronaldo. Maar vond van Nistelrooy vies tegen vallen.
 
Tja, had dan toch maar Huntelaar mee genomen.... :rolleyes:
Ik had het al tegen mensen gezegt, als van Nistelrooy uit vorm is dan moet je met kuyt gaan spelen in de spits...nou nou :P
Welke speler loopt er nou 1 op 1 in europa? ( 55 goals in 1 seizoen! )
 
Erik. said:
Heeft dat met houvast van de bal te maken? Nee het is gewoon een goede voetballer, net als Ronaldo. Maar vond van Nistelrooy vies tegen vallen.

als van nistelrooy een bal heeft of makkelijk krijgt dan weet ie er wel raad mee, jammer dat dat nog niet echt veel is voorgekomen :) omdat ze hem gewoon weg vast lopen
 
r0bert said:
Tja, had dan toch maar Huntelaar mee genomen.... :rolleyes:
Ik had het al tegen mensen gezegt, als van Nistelrooy uit vorm is dan moet je met kuyt gaan spelen in de spits...nou nou :P
Welke speler loopt er nou 1 op 1 in europa? ( 55 goals in 1 seizoen! )
Eredivisie is wel ff heel ander niveau. Sparta, ado, heracles enz enz.
 
Erik. said:
Heeft dat met houvast van de bal te maken? Nee het is gewoon een goede voetballer, net als Ronaldo. Maar vond van Nistelrooy vies tegen vallen.

Had je zin verkeerd gelezen x|
 
van Nistelrooy doet erg weinig in een wedstrijd. hij komt echt nooit voor z'n man uit, de bal moet echt voor z'n voetje komen en dan het liefst geen keeper in de goal, anders wordt het weer wat lastig voor hem. ik heb in al die jaren dat ik voetbal kijk, van Nistelrooy nog nooit een mooie of een van de 16meter goal zien maken. alles moet een intikkertje zijn bij hem.:L:L

ik had eerst m'n twijfels, maar had idd Huntelaar maar meegenomen, die kan tenminste een schot lossen.
 
Gelukkig was al heel Nederland het al eens dat The Hunt mee moest, maja we hebben een eigenwijze bondscoach :p

Verder is van Nistelrooy gewoon oud aan het worden. Neemt geen bal goed aan zonder dat die afketst van ze schoen. Altijd maar lomp doen met de bal en uiteindelijk weer te mooi willen doen en dus verliezen.

Kuyt is wat balvaster en durft nog te schieten van afstand. Ook al is het een kakkerlak :+ heb ik hem liever in de basis dan van Nistelrooy in ieder geval.
 
Ossje said:
Gelukkig was al heel Nederland het al eens dat The Hunt mee moest, maja we hebben een eigenwijze bondscoach :p

Verder is van Nistelrooy gewoon oud aan het worden. Neemt geen bal goed aan zonder dat die afketst van ze schoen. Altijd maar lomp doen met de bal en uiteindelijk weer te mooi willen doen en dus verliezen.

Kuyt is wat balvaster en durft nog te schieten van afstand. Ook al is het een kakkerlak :+ heb ik hem liever in de basis dan van Nistelrooy in ieder geval.

Huntelaar is met een rede niet meegenomen.. Denk aan de wissel toen met Robben.. die was ook alleen maar mee voor te proeven aan zo'n toernooi.. Daarom heeft van Basten hem niet meegenomen om ruzie te voorkomen in zn ploeg.
 
Niet te geloven, Duitsland al op 2-0

Pas 13 minuten aan het spelen :|

Maar komt goed, ze vliegen er alsnog uit.. Zweden wint wel :)
 
Vassago said:
Sandor is een Belg, die moet je dus niet serieus nemen. Wij maken niet voor niets altijd grapjes over ze. :p

Nederland is tot nu toe goed bezig, maar we krijgen nog lastige tegenstanders.


nja voetballen kunnen we niet veel van, alleen van buyten is nog redelijk.


we zijn wel beter in :

motorcross
tennis
biljarten
wielrennen
judo
mtb
volleybal
sex:p
kasten van villa's zetten
 
Nah dit slaat echt helemaal nergens op :S volgens mij is die scheids cker gepijpt of zo door paar duitsers :S geel geven daarvoor kom op zeg :S voor even vasthouden en dan ook echt geven leek het omdat die duitser erom vroeg....
 
Back
Top