WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Ik moet zeggen, de scheids van de wedstreid van Australie had alle touwtjes perfect in handen!
 
Mooie wedstrijd om naar te kijken, alleen weer die scheids...

gele kaarten vlogen bij het kleinste ding uit zijn zak en bij grove overtredingen was er niks.... om dan maar te zwijgen over de 2 x geel van simunic waarbij door de scheids doodleuk gewoon een 2e geel werd getoond en geen rood!!! waar de hell is de 4e official dan geweest???????????
 
Het mooie is dat Simunic na de wedstrijd tegen Poll gezegd schijnt te hebben dat hij een debiel was, omdat hij hem geen rood had gegeven. Daarom kreeg hij na het fluitsignaal alsnog rood :D
 
Ossje said:
Zowieso komen we Brazilie tegen in de halve finale. (mochten we zover komen :p) Kwart finale wordt Duitsland of Zweden. En de 8e finale is dus Portugal. In de finale kunnen we weer Argentinie tegen komen...maar das voor later :p Eerste maar is zien hoever we komen.

Ik snap trouwens niet dat iedereen nl goed vond spelen gister. Middenveld was eindelijk stabiel, maar aanvallend gewoon 0. Beide ploegen speelde niet goed. Wedstrijd was maar saai :X

We komen Duitsland niet tegen in de kwartfinale, dat word waarschijnlijk Engeland
 
P-J said:
Gelijk heb je, Ik vond de verdediging best goed maar op het middenveld en aanvallend was er niks. Op de Belgische televisie zijn jullie best slecht beschreven en enkele spelers ook. Niet om te zeggen dat Argentinie veel beter speelde maar de kansen waren er voor de aanvallers (Messi, Tevez, Maxi Rodriguez,...)

de Belgische televisie moet hun bek houden, ze doen zelf niet eens mee aan het WK:L
 
Omdat ze zich niet gekwalificeerd hebben. Volgens mij werden ze 3e of 4e in de poule. Echt een treurig team is dat.

Zullen imho ook nooit een wk/ek winnen. De Walen gunnen de vlamingen het licht niet in de ogen en omgekeerd ook niet.
 
Back
Top