WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Jumper said:
nja voetballen kunnen we niet veel van, alleen van buyten is nog redelijk.


we zijn wel beter in :

motorcross
tennis
biljarten
wielrennen
judo
mtb
volleybal
sex:p
kasten van villa's zetten

epo
voetbalschandalen
kinderverkrachters

+pippi+

Had wel verwacht dat Zweden iets beter zou spelen.
 
Ossje said:
Gelukkig was al heel Nederland het al eens dat The Hunt mee moest, maja we hebben een eigenwijze bondscoach :p
x| x| x|

Ik vond niet dat hij mee moest. en jullie kraken van nistelrooy nu allemaal af omdat hij even wat minder speelt. Je weet niet of huntelaar het goed gedaan zou hebben.. ik denk het persoonlijk niet.
 
Denk dat huntelaar wel goed had gespeeld,..
Aangezien hij het bij jong Oranje ook zeker niet slecht deed !
Dadelijk argentinie - mexico .
Benieuwd wat dat word :D!
 
Pffff...

En ineens is v. Nistelrooij slecht :rolleyes:
Huntelaar is nooit een optie geweest ipv Van Nistelrooij.
Hij koos voor een type erbij, zoals Kuyt & VoH.
Dat is al duizend keer verteld....
 
Nederlanders willen een mooie wedstrijd zien, met veel doelpunten vette acties... Dat gaat niet altijd..

En eens spits dient in een wedstrijd eigenlijk maar voor een doel en dat is scoren.. En ik ben ook geen fan van Nistelrooij maar hij word gewoon onzettend goed gedek door vaak 3 man, en dan is het moelijk om te scoren.
 
pffff... offcourse.

Btw, Van geel @ rtl7. "Heitinga de beste man voor op rechts, hij speelde echt goed etc.., durf eens iets anders te zeggen als Ajax man zeg pfffff"

Heitinga op rechts.....zou dan opbouwend beter moeten zijn...niet echt imo. Alleen maar proberen "mooie" cross passes richting linksbuiten oid. En de rechtsbuiten krijgt niets.... Beetje jammer...

Ik zeg: Iig moeten spelen: Bouhlarouz & v. Bommel.
Ik kijk uit naar Spanje - Frankrijk...ik gun fra een afgang na wat ze tot nu toe laten zien...
 
Tinne said:
pffff... offcourse.

Btw, Van geel @ rtl7. "Heitinga de beste man voor op rechts, hij speelde echt goed etc.., durf eens iets anders te zeggen als Ajax man zeg pfffff"

Heitinga op rechts.....zou dan opbouwend beter moeten zijn...niet echt imo. Alleen maar proberen "mooie" cross passes richting linksbuiten oid. En de rechtsbuiten krijgt niets.... Beetje jammer...

Ik zeg: Iig moeten spelen: Bouhlarouz & v. Bommel.
Ik kijk uit naar Spanje - Frankrijk...ik gun fra een afgang na wat ze tot nu toe laten zien...

haha jij bent zeker geen ajax fan ;)?

boulahrouz kan namelijk echt niet opbouwen, heitinga heeft perfecte passes die echt wel op de rechtsbuiten en linksbuiten aankomen.
Van der vaart brengt mijns inziens meer aanvallend dan van bommel
 
Dennis said:
Ruud krijgt geen fatsoenlijke bal aangespeeld, dan zal je nooit goed spelen...
Helemaal mee eens. Daarnaast trekt Van Nistelrooy toch nog altijd 2 man naar zich toe, wat weer iets meer ruimte creeerd voor de anderen.
 
Stijn P said:
haha jij bent zeker geen ajax fan ;)?

boulahrouz kan namelijk echt niet opbouwen, heitinga heeft perfecte passes die echt wel op de rechtsbuiten en linksbuiten aankomen.
Van der vaart brengt mijns inziens meer aanvallend dan van bommel

Wat heb je meer nodig van een verdediger, iemand die kan verdedigen alá Boula?
Of iemand die goed kan opbouwen.

Ik heb liever boula hoor.
Verder vind ik dat je van der vaart niet op rechts moet hebben, net zoiets als kuyt op links.

Ik vind dat cocu punt naar achter moet spelen..

Verder wat een fraaie wedstrijd Mexico argentinie
Heinze had rood moeten rijden, hoewel het de wedstrijd kapot maakt..
 
Stijn P said:
haha jij bent zeker geen ajax fan ;)?

boulahrouz kan namelijk echt niet opbouwen, heitinga heeft perfecte passes die echt wel op de rechtsbuiten en linksbuiten aankomen.
Van der vaart brengt mijns inziens meer aanvallend dan van bommel

Maar boulahrouz is naar mijn mening toch wel de beste verdediger wat we hebben bij ons elftal...
 
Back
Top