haha, zeg maar niks idd hahaRemcoV said:
Jumper said:nja voetballen kunnen we niet veel van, alleen van buyten is nog redelijk.
we zijn wel beter in :
motorcross
tennis
biljarten
wielrennen
judo
mtb
volleybal
sex
kasten van villa's zetten
Sandokan said:Ik wil ze wel troosten ben ik goed in
x| x| x|Ossje said:Gelukkig was al heel Nederland het al eens dat The Hunt mee moest, maja we hebben een eigenwijze bondscoach
Tinne said:pffff... offcourse.
Btw, Van geel @ rtl7. "Heitinga de beste man voor op rechts, hij speelde echt goed etc.., durf eens iets anders te zeggen als Ajax man zeg pfffff"
Heitinga op rechts.....zou dan opbouwend beter moeten zijn...niet echt imo. Alleen maar proberen "mooie" cross passes richting linksbuiten oid. En de rechtsbuiten krijgt niets.... Beetje jammer...
Ik zeg: Iig moeten spelen: Bouhlarouz & v. Bommel.
Ik kijk uit naar Spanje - Frankrijk...ik gun fra een afgang na wat ze tot nu toe laten zien...
Helemaal mee eens. Daarnaast trekt Van Nistelrooy toch nog altijd 2 man naar zich toe, wat weer iets meer ruimte creeerd voor de anderen.Dennis said:Ruud krijgt geen fatsoenlijke bal aangespeeld, dan zal je nooit goed spelen...
Stijn P said:haha jij bent zeker geen ajax fan ?
boulahrouz kan namelijk echt niet opbouwen, heitinga heeft perfecte passes die echt wel op de rechtsbuiten en linksbuiten aankomen.
Van der vaart brengt mijns inziens meer aanvallend dan van bommel
Stijn P said:haha jij bent zeker geen ajax fan ?
boulahrouz kan namelijk echt niet opbouwen, heitinga heeft perfecte passes die echt wel op de rechtsbuiten en linksbuiten aankomen.
Van der vaart brengt mijns inziens meer aanvallend dan van bommel