This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wie speelt online en wat??

Niet veel meer tegenwoordig, maar als ik online speel:
Killzone @ PS2
Live for Speed @ PC
Enemy Territory @ PC
 
Laurens. said:
Tegenwoordig speel ik beetje quake 3 met Marcel e.d omdat het zo lekker ontspannen knallen is
Zal binnenkort Ut 2k3 weer eens installeren , want daar was ik toch een stuk beter in dan in quake 3 (reload speed enzo suckt )

Hey, Q3 owned UT ja !


ik moet maar es een snellere pc regelen :# , dan installeer ik die UT ook ff +ralf+ 8)
 
SuiD said:
al mn servers zijn weer leeg of ligge weer dr uit maja dan maar wat zoeken ofzo.

btw mn naam is $uiii- en je kunt me herkennen aan mn hoeveelheid schelden

Ik zal eens kijken of ik je een keer tegen kom. Speel eigenlijk alleen sniper only v2 of beetje smg.
 
|* DRoL*|Berg en dan wel hippe kleurtjes natuurlijk. en we spelen in ladders op clanbase enzo. nu gaat ff kut 22e ofso. in mn oude clan -[GdH]- aka Garde d'honour was de top 3e europa en 2e benelux tdm
 
BaasB said:
Speel het ook wel een uurtje per dag cker.
Heb dan alleen geen gold edition, hebben we dan evengoed zelfde servers? :+



je krijgt andere mappen met gold alleen je kan ze ook apart downloaden denks

maar welke servers ik veel op speel zijn

-bmf
-nevadie
-rs realdamage
-mastrubation een nl server die erg tof

zit ook in clan is van mij een een vriend De -=AcC=- clan

heet zelf -=AcC=- pumping iron vroegah wankstaone alleen ben door die name gebanned ofzo
 
F15 DD said:
Ik zal eens kijken of ik je een keer tegen kom. Speel eigenlijk alleen sniper only v2 of beetje smg.

Kan je mij een paar sniper only v2 servers geven... heb ik eigenlijk ook wel zin in om te doen :W