wie speelt online en wat??

evo70@nitro

deem powah
yuwww,zoals mijn vraag al luid!

spelen er veel mensen hier spelletjes online??

ikzelf speel TO->tactical ops 3.4 en soms UT->unreal tournament


zelf vind ik tactical ops ownen tegenover veel andere online wargames..


zijn er mensen die deze spelletjes spelen die eens online willen spelen 1 on 1 of meerdere,..???

als deze NIET open mag blijven,mja dan zie k het wel!!


mzzls
 
Advertisement - register to remove this

Ik speel de laatste tijd weer veel Command & Conquer Generals online. Spel blijft toch heersen eigenlijk :)

Verder speel/speelde ik nog wel is shooters zoals Joint Operations en wolfestein ET.

UT gaat mij allemaal wat te snel, dat vind ik kut :p
 
ik speel bijna niets eigk, maar alsik game speel in nog altijd Unreal Tournament :) (niet 2k3/2k4.. die zuigen.. gwoon de eerste UT)
en speel altijd CTF eigk..
 
swinz said:
ik speel bijna niets eigk, maar alsik game speel in nog altijd Unreal Tournament :) (niet 2k3/2k4.. die zuigen.. gwoon de eerste UT)
en speel altijd CTF eigk..
dan scheelt er wat met jou,graphics zijn iig stukken beter als in de 1ste UT,naja,ik vind ze allemaal wel zuigen hoor,alleen TO vind ik nu na 2jaar nog altijd interessant:);)
 
Medal Of Honor Allied Assault,
speel nu wat minder maar speel et 2 jaar nu.. je blijft telkens maar weer terugkomen op et spel.
Ik heb pas ook met 20 man alleen maar zitten COD(uo)en was lache.
Tijdens Lan party's speel ik o.a. UT (vooral de oude) en UT2k4, Red alert 2. beetje oude spellen maar die zijn wel leuk
en wat Moh:aa betreft, je moet er maar net van houden. Ik was iig niet van de computer af te houden toen ik et spel kreeg haha..
 
red alert 2 ownt nog steeds, jammer dat ie uit gamespy is gegooid...

mja, ik own iedereen hier met strategy games, als ik weer internet thuis heb zal ik wel weer spelen.
 
naja,ik vind die futuristische spelletjes niet zo veel,liever "real" shit!!

drom vind ik tactical ops ook ownen,..is een leuke sfeer in dat spel,en bijna geen tot geen cheaters meer met TO protect nu :):)
 
begonnen met quake2 2 jaar gespeelt ofzo , daarna tactical ops vanaf 1.6 tot 3.3.2 ofzo toen nog ff enemy territory en daarna weer een half jaartje tactical ops , en nu al een tijd niks meer
 
Sr-sletje said:
begonnen met quake2 2 jaar gespeelt ofzo , daarna tactical ops vanaf 1.6 tot 3.3.2 ofzo toen nog ff enemy territory en daarna weer een half jaartje tactical ops , en nu al een tijd niks meer
hey slet,heb je TO dan nog? voeg me toe @ msn als je het nog hebt,wil je wel eens ownen....


lolz
 
Back
Top