wie speelt online en wat??

Eigenlijk doe ik alleen CoD een beetje te veel denk :X

@ TimB heb je een vaste server waar je speelt of niet? Ik speel meestal op de servers van MWHQ.
 
ik speel niet zoveel online : bouw je eigen auto , zoek de verschillen en biertjes vangen in je krat zodat een vrouw gaat strippen ( ben alleen de link kwijt van die laatste :P )

Of zijn dit geen SPELLEN ? :P :D
 
Robin@Zip said:
obj realism ja :)... sniper only kom ik soms, maar meestal wordt ik er na 10 minuten al doodziek van. Net als freeze-tag :X zuig zooi.

haha sniper only v2. Dat is juist mooi:D
En freeze-tag dat is echt lelijk!
 
r0bert said:
Ik speelde vaak delta force blackhawk down online en af en toe red alert2 en unreal tournament.
Daar geef ik iedereen mee :P

BHD speelde ik eerst ook. Is wel mooi, maar naar een tijdje was ik er echt totaal op afgekeken.
 
Ned keihard ge0wnt in opencup :D. Wat grappig was, vorige week was ik aan het spelen en er waren ook een paar mensen van N3S op die server, gingen ze zeggen dat ik cheatte 8P
 
Robin@Zip said:
Ned keihard ge0wnt in opencup :D. Wat grappig was, vorige week was ik aan het spelen en er waren ook een paar mensen van N3S op die server, gingen ze zeggen dat ik cheatte 8P

Mooi excuus is dat altijd als er iemand beter is. Ben je meteen een cheater haha...
 
Robin@Zip said:
Ned keihard ge0wnt in opencup :D. Wat grappig was, vorige week was ik aan het spelen en er waren ook een paar mensen van N3S op die server, gingen ze zeggen dat ik cheatte 8P

haha jah dat is zo lelijk, als je een beetje owned gaan ze zeggen dat je cheat:S
 
Back
Top