Ik doe al wat jaren aan euroclix.
Heb in die tijd een paar tientjes gestort gekregen.
Schiet dus niet op.
Verder nog moneymiljonair 1 x 12,50 euro.
Olee
Hmmm dat zou voor mij 36.000 worden
Ik ga meteen ontslag nemen 8P
jules wat ik per pen kreeg geen idee ... maar verdiende wel goed hoor 650 euro per maand en hoeveel pennen het waren geen idee dat het er veel waren dat wel heb nu een trauma
en het krijgen van zo baan kost ook geld je moet 0800 nummers bellen en weet ik wat voor gedoe
en wat ook goed verdiend maar wel .. werk is deed mijn oom is er ook (rijk) van geworden dat is in je schuur folders late zette gasten komen bij jou huis de kranten/folders halen jij moet de klachten op nemen elk momend van de dga als er gebeld word en noteren op hun lijst nummer 80 in die en die straat heb geen krant gehad .. best veel papier werk en gedoe zat er bij ideal als je van thuis hangen houd en toch niet op school zit en .. tegen gezeik kunt
is trouwens van media net dacht ik
Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.
Wie doet hier dat ad-hoc? Wat moet je nou daadwerkelijk doen? Verveel je je niet de pleures daar of zit je er niet alleen?
Tell me more
Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.
Hoorde pas geleden van ad-hoc beheer ofzo. Moet je op huizen/gebouwen passen.
ad-hoc op google en je vindt het.