Online geld verdienen

Ga gewoon studeren!
Las in de krant dat je nu je 5x je collegegeld mag lenen (gem. 7500euro) zodat je je studiefinanciering kan besteden voor levensonderhoud en dus niet hoeft te werken!
Stond er ook echt met die woorden 8P
 
Ik doe al wat jaren aan euroclix.
Heb in die tijd een paar tientjes gestort gekregen.
Schiet dus niet op.

Verder nog moneymiljonair 1 x 12,50 euro.

Olee :P
 
jules wat ik per pen kreeg geen idee ... maar verdiende wel goed hoor 650 euro per maand en hoeveel pennen het waren geen idee dat het er veel waren dat wel heb nu een trauma :D

en het krijgen van zo baan kost ook geld je moet 0800 nummers bellen en weet ik wat voor gedoe :P

en wat ook goed verdiend maar wel .. werk is deed mijn oom is er ook (rijk) van geworden dat is in je schuur folders late zette gasten komen bij jou huis de kranten/folders halen jij moet de klachten op nemen elk momend van de dga als er gebeld word en noteren op hun lijst nummer 80 in die en die straat heb geen krant gehad .. best veel papier werk en gedoe zat er bij ideal als je van thuis hangen houd en toch niet op school zit en .. tegen gezeik kunt :P

is trouwens van media net dacht ik

Wijkagent is dat 8P volgens mij hebben ze dat niet meer zoveel voor folders. Mijn ma loopt ze ook, maar krijgt ze gewoon thuis bezorgd.

Dat klikken heb ik ook een tijdje geprobeerd, maar schiet voor geen meter op man. Als je echt geld wil verdienen moet je pokeren, als je dat eenmaal goed kent kan je echt honderden dollars verdienen. Vriend van mij verdiend er ook vet veel geld mee. Hij heeft niks gestort maar wel ongeveer $1000,- op z'n poker account 8P ik heb het zelf gezien, dus het is waar. Het is echt wel zo dat het aan het begin wel lang kan duren, maar als je eenmaal goed bent own je al die n00bs en verdien je snel en gemakkelijk!

K weet niet of je het al kent of iets van weet, maar t kost je waarschijnlijk eerst 3-5 maanden om het echt goed te leren, waarbij je ook boeken moet lezen enzo... maar daarna verdien je wel goed:W
 
Online geld verdienen gaat via van die banner/klik programma's is alles behalve rendabel. Wordt vaak rooskleurig voorgesteld, en in de praktijk valt het vies tegen.
 
Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.

geen tijd is natuurlijk BS het is geen zin.
Ik kan me voorstellen als je hard gestudeerd heb etc je geen zin meer heb maar geen tijd is onzin natuurlijk.
er zijn winkel die tot 22.00 open zijn nog niet aan de horeca te denken.

Imo als je geld nodig heb moet je werken en daar ga je niet dood van.
heb ik ook gedaan toen ik stage liep.
kreeg voor stage 100pm dan kan ik niet van leven hoor zonder stufi.
van 08,00-17,00 stage en van half 6 tot half 9 in de AH werken.
van 20 reizen dus had 10 min om even snel te eten.
3 dagen per week. en dan de zaterdag er nog bij.

Tegenwoordig zijn we tot 22,00 open dus werk veel van 5/6 - 22,00 is leuk verdienen
na 20,00 150%.



Maar ontopic pas goed op met wat je doet, simpel geld verdienen kan niet zonder gevolgen, addertjes onder het gras etc.
 
Wie doet hier dat ad-hoc? Wat moet je nou daadwerkelijk doen? Verveel je je niet de pleures daar of zit je er niet alleen?

Tell me more :P


Mensen.. Even goed lezen :)

Ad-hoc beheer is een organisatie die leegstaande panden laat beheren. Deze panden staan leeg, worden gesloopt, of wachten op sloop.

Deze organisatie krijgt daar een xxx-bedrag voor per maand. Wel moeten ze aan strenge eisen voldoen om krakers tegen te gaan. Wat is de werkwijze van Ad-hoc:

- leeg pand
- vraag studenten of ze voor erg cheap daar willen wonen
- kost 100 euro per maand om er te wonen
- gas, water, electra inclusief
- als je gesommeerd word te vertrekken, moet je daadwerkelijk binnen 7 dagen vertrokken zijn.

Het is dus eigenlijk als student zijnde heel goedkoop om daar te wonen, enkel heb je geen vastigheid, weinig 'echte' woning, en weinig mogelijkheden (kantoorpanden hebben vaak geen badkamer, keuken etc etc).

Kennissen van mij hebben het wel eens gedaan... 1 zat in een kantoorpand, de andere in een oude school.. Iedere bewoner heeft dan een eigen lokaal als ' huis ' :D
 
Deze manier zoek ik trouwens omdat ik doordeweeks pas om half 5 thuis ben ongeveer en ik niet echt de tijd / zin kan vinden om een 'echt' baantje erbij te nemen.

Ik kan je vertellen.. ik werk gewoon 30 uur per week NAAST mijn studie, en in de avonduren..

waar een wil is, is een weg..... echt!
 
Een vriend van me verdiend wat bij door een site met reclame banners, voor elke 1000e persoon die erop klikt, krijgt hij een x-bedrag, het is geen vetpot, want je moet ook mensen naar je site krijgen en nog zorgen dat ze klikken erop, maar hij hoeft er weinig voor te doen:)
 
Ik zeg toch ook dat ik er geen tijd/ ZIN voor kan vinden.
Mijn school + werk is nu 43 uur per week. huiswerk niet mee gerekend.
En ik woon ook nog op mezelf.. dus heb genoeg te doen opzich..
 
Hoorde pas geleden van ad-hoc beheer ofzo. Moet je op huizen/gebouwen passen.

ad-hoc op google en je vindt het.

Heeft iemand ervaring hierin? Wat betaald het? Wordt je niet opeens om 5 uur snachts zaterdag gebeld etc. 24 uur bewaken en dat soort zaken zie ik niet zo zitten.
 
Dit topic slaat echt nergens op!

Makkelijk geld verdienen bestaat niet...klaar!! Of het moet je aan komen waaien, maar dat is niet het geval.

Wil je geld hebben moet je er voor werken en of dat nou 10uur in de week is of 80uur je zal moeten werken.

Geen tijd is idd BS wat Apple al zei. Tuurlijk heb je het druk met je studie, das ook normaal. Maar in de avond uurtjes / zaterdag kan je denk ik wel werken.
Als het werk maar niet te zwaar is maar wel lekker verdiend, dan is het goed zeker :p
 
als je op je zelf woont snap ik dat je in de avond ook andere dingen te doen, je moet koken, wassen (?) etc.
Op dat gebied kan ik makkelijk praten dat wordt nog voor me gedaan.

Maar tijd maken kan altijd, zondag middagje / avond. dan maar tot wat minder laat stappen, of maar 2 a 3 x per maand stappen.
hou je geld over en je werkt :) = meer inkomsten.
 
Ik werk ook zodra ik vrij heb.

Dus vrijdags zaterdags en zondags.

woord stappen ken ik al niet meer, zo weinig tijd hou ik daarvoor over.....
 
Back
Top