Mobstar [Online game]

ik heb 2 accounts, 1 GF en een LB nu..

had een yahtzee in frankrijk, maar dat wat niet best afgelopen :p

300mil weg :D

en 1x lame anoniem gehitlist :p 80 mil , was net 1 uur GF voor t eerst :D

in welke crews zitten jullie?
 
terror-hardcore said:
nickname: terror-hardore
ik heb al 2 zakjes wiet gekocht
die kosten 90 euro perstuk maar als i kze verkoop krijg ik weer 90 euro dus schiet nie op


als je de zakjes wiet in nederland heb gekocht dan moet je ff op ut forum rond vragen waar de wiet duurder is dan vlieg je naa een ander land en verkoop jehet voor 500 euro per zakje
 
sonicommen.. wat is jouw account daaro?

en je moet gewoon de drugsrun weten he :D

kan altijd wel een kleine donatie leveren :D
 
ho0z said:
sonicommen.. wat is jouw account daaro?

en je moet gewoon de drugsrun weten he :D

kan altijd wel een kleine donatie leveren :D


mijn oude account heb ik mezelf mee gekilld en me geld gestuurd na ander crew member ik ben nu weer ff aan het ranken na gotfather maar ik heb me zelf gekild omdat ze me zochten dus ik zal je de naam geven als ik weer backfire heb dan kunnen ze me niks maken :p
 
ik speel op www.drugrunners.net

is ook een kk vet spel, kun je kiezen tussen verschillende karakters, oa. gangster, farmer, investment banker, pimp, assassin, ex-military

elke heeft zn eigen eigenschappen, het wijst vanzelf, het is kk vet

ik heet daar miks66
 
snap er niks van met die misdaad dan klik je bijvoorbeeld aan verkoop giftige limonade staat er achter 51% en dan faal je nog :? echt vage poep
 
Vrienden van mij zijn door admin fouten. 1 miljard kwijt geraakt :X En ook meteen dood. Terwijl hun PW nog niet was afgelopen, kwam op scherm: You've been send to hell.

Redelijk lullig :X
 
Mikkee.. said:
ik speel op www.drugrunners.net

is ook een kk vet spel, kun je kiezen tussen verschillende karakters, oa. gangster, farmer, investment banker, pimp, assassin, ex-military

elke heeft zn eigen eigenschappen, het wijst vanzelf, het is kk vet

ik heet daar miks66


ik heb me hier nu ook aangemeld maar snap het nog niet echt, hoe kan je aan geld komen?
 
Mob*

Kkvet spel.....speel t al bijna jaartje. Heb nu 350 mil.....niet zo veel.

Maar zit in tjille crew, waar ik 1 van de bestuurders ben. Bezitten met 5 man nu 3,5 miljard en gaan binnenkort een Land Bullet factory ownen.

Heb 4 accounts....alle 4 paying. Maar 2 lopen af zo.....ga drf 1tje verlengen denk ik.
De andere 2 lopen door tot februari 2006.

Je account opranken is appeltje eitje......7 dagen en je ben Local Boss. Verder rank ik eigenlijk niet. Ik gooi dr 25.000 kogels op en knal weer es wat af:p
 
Back
Top