wie speelt online en wat??

RemcoV said:
ik heb hele magazijnen leeg geschoten , net weer en het helpt gewoon geen ene zak :D

OH

Zal wel weer een of andere bug zijn dan }:O . Daar heeft AA er nogal veel van helaas :X .

Das jammer man, want die nieuwe maps ownen echt hard.
Als je gaat spelen, doe dan Urban Assault, ik vind dat echt de beste FPS map die ik ooit gespeeld heb *D
 
ik speel al jaartje of 2.5 ondertussen Tactical Ops.. spel blijft gwoon 0wnen.
ooit eens 1 maandje in clan gzeten maar vond t almaal maar nix..
zou best wel wars willen spelen, maar ik heb geen zin om er voor thuis te blijven op een zaterdag avond of zondag middag..

heb nu 2 mensen van t forum in mn lijst die t ook spelen.
degene die t nog meer spelen, voeg me ff toe: b_nardten@hotmail.com

ciao!
 
Rens123 said:
Inva heb wel eens gezien maar het is een komen en gaan van mensen:D

Mijn nick is nu Dutch^/DutchMagic Jij?

Jah, de ene keer zie je iemand in een clan zitten en dan weer niet:S
Beetje wous allemaal. Hebben jullie nog een server? (hp)
 
F15 DD said:
Jah, de ene keer zie je iemand in een clan zitten en dan weer niet:S
Beetje wous allemaal. Hebben jullie nog een server? (hp)

Ja 2 1 training/war en 1 public voor TDM Maar ik speel meestal OBJ. In de NED server.
 
Ik ben net terug van lan met 2 vrienden van me... gister middag begonnen en niet geslapen. Aardig gesloopt zeg maar, maar vanavond nog wel naar holly :X.
 
Iemand enig idee hoe ik bij America's Army in vredesnaam in het groene cirkeltje land met de parachute?

Toetsen lijken niet te werken ( pijltjes ) , ding is onbestuurbaar :D
 
Robin@Zip said:
Ik ben net terug van lan met 2 vrienden van me... gister middag begonnen en niet geslapen. Aardig gesloopt zeg maar, maar vanavond nog wel naar holly :X.

LAN:~ Dat is altijd vet. Laatst ook gedaan met wat lui
 
Alleen op een of ander manier wel me pc gesloopt. Blauw scherm gekregen onder battlefield, sindsdien verkeerd mijn windows in een kritieke status volgens dat "Rapport verzenden-venster" :X
 
RemcoV said:
Iemand enig idee hoe ik bij America's Army in vredesnaam in het groene cirkeltje land met de parachute?

Toetsen lijken niet te werken ( pijltjes ) , ding is onbestuurbaar :D


Mja is niet zo super moeilijk. Je moet niet teveel sturen en op het laatst die "flare" gebruiken (op X drukken ofzo, moet je ff naar die instructie luisteren)

Die training heb je zowieso niet nodig om te gamen :X :*
 
Dat is toch alleen met een patch of code ofzo?? Anders kan het toch niet....

Dan eigenlijk meteen de vraag: Hoe kan ik dat fixen hehe?????

Edit: na ff wat onderzoek is het gefixed hehe
 
Last edited:
Robin@Zip said:
Alleen op een of ander manier wel me pc gesloopt. Blauw scherm gekregen onder battlefield, sindsdien verkeerd mijn windows in een kritieke status volgens dat "Rapport verzenden-venster" :X

Misschien iets verkeerds van iemand gekergen oid. Ik heb ook weer zin in een mohaa lan:W Dat is opzich altijd wel te mooi
 
Back
Top