online puzzelspel!!

ik ben @ lvl 11, maar ik snap apsoluut niet wat ze bedeolen met ``broncode`` :X ben ik nu zow 8telijk?
is het nu zow simpel, en ben ik zo slim, om te moeilijk te denken oid?
geen spoilers, alleen ff hints :P
 
neo´s maffia said:
ik ben @ lvl 11, maar ik snap apsoluut niet wat ze bedeolen met ``broncode`` :X ben ik nu zow 8telijk?
is het nu zow simpel, en ben ik zo slim, om te moeilijk te denken oid?
geen spoilers, alleen ff hints :P

De broncode; de sourcecode; de tekst waaruit een internetpagina is opgebouwd; HTML;
Klik met de rechtermuis in de pagina (niet in n plaatje) en kies View Source/Bron bekijken om de HTML te zien waarmee de pagina is opgebouwd.
Maar als je 0,0 van HTML weet, kom je nooit ver in dit spel...


Mijn hint voor level 11; Vergeet niet dat je in level 11 zit.
 
Enrico@Sprinter said:
Hmm level 5 is lastig.. Je moet iets met shestheoneforme op google.. Geen tijd om hier op door te gaan helaas..

Je zit op het verkeerde pad. Hetgeen wat je moet weten staat gewoon letterlijk gevraagd...
 
Dit deden wat gasten uit mn klas ook altijd een paar maanden terug , damn zaten echt zieke dingen in. Ze kwamen tot 75 ofzo.

Tip; Sla alles goed op want soms veranderen ze de wachtwoorden van vorige levels ineens.
 
Cipher said:
De broncode; de sourcecode; de tekst waaruit een internetpagina is opgebouwd; HTML;
Klik met de rechtermuis in de pagina (niet in n plaatje) en kies View Source/Bron bekijken om de HTML te zien waarmee de pagina is opgebouwd.
Maar als je 0,0 van HTML weet, kom je nooit ver in dit spel...


Mijn hint voor level 11; Vergeet niet dat je in level 11 zit.

jah, ik heb het, thnx.
mijn stiefbroertje had me laten zien wat ze bedoelden.
ik zow: oh die shit, jahm, dat ken ik wel.
ben nu al in lvl 12 8)

edit/ 13 8)
14 8)

ik gah hard 8p

lvl 15 8)

(ik cheat niet!! wel hints and tips)
 
Last edited:
Speedmagic said:
iemand die dit even uitlegt wat de meaning vd game is :X

kijken wel woord ze zoeken, kraak de username en wachtwoord van de admin ;)
ze laten hele tijd hints achter, en van die hints kun je gebruik maken, om de username en wachtwoord te vinden
 
Back
Top