online puzzelspel!!

niet tabben, maar bij deze moet je alles selecteren
dan krijg je een ASCII code (hint hint)


edit/ lvl 17

lvl 18, nu begint het wel erg makkelijk te worden :X
 
ff bij zetten welke foto......


level 18 sucks.
ik snap geen kloot van piano :s
je moet luisteren naar de tonen die die speelt, dat zijn dus leters ==>> A tot F <<==
maar dan moet je wel verstand hebben van piano´s :X
 
neo´s maffia said:
kijken wel woord ze zoeken, kraak de username en wachtwoord van de admin ;)
ze laten hele tijd hints achter, en van die hints kun je gebruik maken, om de username en wachtwoord te vinden


oke en hoe voeg je dat in en hoe zie je waar die numemrs en letters staan staan ze in het beeld verborgen ?
 
Ik was gister in 12.. maar ben vergeten username/password op te slaan dus kom er niet meer bij.
Weet alleen dat ik een animated GIF had 'gevonden' van de 2 beelden.. maar verder kwam ik toch niet :?
 
Speedmagic said:
oke en hoe voeg je dat in en hoe zie je waar die numemrs en letters staan staan ze in het beeld verborgen ?

daar heb je 2 manieren voor:
1: je zou de hele tijd ``tab`` toets kunnen gebruiken, als het goed is, en je kijkt goed, zie je meteen in een foto, waar je de username en pasword in kunt vullen.
2: je zou enter in kunnen houden, en dan met je muis over het scherm heen kunnen gaan. dan zie je soms ook een punt waar je op kunt klikken.
met je muis links boven in je scherm staan, en dan schuin naar beneden gaan (zodat je alles seleceteerd)
op deze manier zie je soms dingen, die verborgen zitten
 
Iedereen cheat hier wel een beetje of volop. Welk level is dat dat je ee n wav bestand moet versnellen enzo, kom op, daar komt niemand op.
 
Sjoerd said:
Iedereen cheat hier wel een beetje of volop. Welk level is dat dat je ee n wav bestand moet versnellen enzo, kom op, daar komt niemand op.

Haha , niemand ? , bij dat level zat ik toen mee te raden op school en toen gingen ze daar ook mee aan de slag, achterstevoren afspelen , versnellen etc.

Zit wel ziek in elkaar , denk ook wel dat die gast erg veel geld verdient met die google adds op zn site :)
 
Back
Top