wie speelt online en wat??

evo70@nitro said:
dan scheelt er wat met jou,graphics zijn iig stukken beter als in de 1ste UT,naja,ik vind ze allemaal wel zuigen hoor,alleen TO vind ik nu na 2jaar nog altijd interessant:);)

neehoor, ik vind de gameplay van UT1 gwoon het leukst.. enige leuke aan ut2k4 = Onslaught.. maar vind dat spel verder maak zuigen..
 
swinz said:
neehoor, ik vind de gameplay van UT1 gwoon het leukst.. enige leuke aan ut2k4 = Onslaught.. maar vind dat spel verder maak zuigen..
ik vind dat soort spellen ook niet echt fijn,maar als je naar de graphics kijk,zijn ze er toch een heel stuk op vooruit gegaan noh?:P


oi
 
Unreal Tournament 99 en 2004 : Lekker doelloos met eigen teampje nie verslaafd ofzo maar gewoon als ik zin of tijd heb.

En dan sta je toch ff doelloos 2e 8P



Verders speel ik alleen Splinter Cell Chaos Theory Beta Online en America's Army
 
LOL blijkbaar nog best veel mensen die TO spelen.

Ikke dus ook al een jaartje of 4/5...

Mijn Nickname :P JojyN, vroeger ook wat clannetjes gehad zoals inF enzo :P..
Als iemand me tegenkomt gewoon effe hoi zeggen hoor ik bijt niet -:-
 
Aerox-Evo70 said:
red alert 2 ownt nog steeds, jammer dat ie uit gamespy is gegooid...

mja, ik own iedereen hier met strategy games, als ik weer internet thuis heb zal ik wel weer spelen.

Bij deze neem ik de uitdaging aan om tegen jou te gaan spelen dan. Niet met RA2, maar met Generals :p

@Titera: SOCOM II speel ik ook @ PS2. Niet zo vaak meer de laatste tijd, maar het begint weer hehe.
 
Eerst heel veel AA (America's army) gespeeld, is een promotiespel van t americaanse leger, gratis te downloaden, en SUPER realistisch. alleen aardig zwaar voor je pc. OOk een tijdje CS 1.5 gespeeld, en nu eigenlijk alleen nog VC(Vietcong Fist Alpha).
 
Ossje said:
Bij deze neem ik de uitdaging aan om tegen jou te gaan spelen dan. Niet met RA2, maar met Generals :p

@Titera: SOCOM II speel ik ook @ PS2. Niet zo vaak meer de laatste tijd, maar het begint weer hehe.
hierbij aangenomen :P

kan alleen nog ff duren voor het echt werkt bij mij (en de eerste 3 potjes tellen niet :P)
 
NRG MC2 Driver said:
Eerst heel veel AA (America's army) gespeeld, is een promotiespel van t americaanse leger, gratis te downloaden, en SUPER realistisch. alleen aardig zwaar voor je pc. OOk een tijdje CS 1.5 gespeeld, en nu eigenlijk alleen nog VC(Vietcong Fist Alpha).


yup hier een ander groot fan :P heb net ff de hele boel geowned.... en het staat nog aan :D:D

dis echt 100 keer beter dan counterstrike of wat dan ook....
 
VC is tof idd....alleen al omdat je chill kan campen in de bosjes zonder dat iemand je ziet :p Of met een sniper lekker gaat liggen ergens en dan de boel gaat ownen..super. Fuck ik moet um weer hebben dat spel haha
 
Ik blijf erbij dat soldier of fortune 2 gold edition blijft ownen spel het gemiddeld wel 2 uurtjes per dag met me clan members :P ben er ook wel aardig goed in

verder spel ik ook wel eens call of duty,freelancer,nfsu2,

verder eigenlijk niks
 
Back
Top