wie speelt online en wat??

Welke clans hebben jullie in mohaa gezeten?

mijn clan history : |XL| en rA|-

obj realism (clans) voornamelijk.
misschien wat tegen elkaar spelen zou k zegge :D

maja ik speel et nu minder omdat k de mohaa community echt verneukt vind tegenwoordig.. alle mensen van de oude garde spelen bijna niet meer, de laatste van de gang zitte nu allemaal bij |AoW| maar die spelen bijna alleen maar wars en verder zit 75% van de servers op mohaa vol met 3-weken-mohaa-spelers, en van die andere lamers van 15 die na een kill gelijk vinden dat ze beter zijn enz enz.

Ik ben geen clan-mens zeg maar :D.

Ik begon in =*B.E.S*= (oude naam van rA|-).

Daarna alleen nog maar lol-clans en 2on2 clan van mezelf en een vriend van mij :D.

Op de PC eigenlijk alleen maar CS1.6.. anders Red Faction of Splinter Cell Chaos Theory (MB)
Xbox speel ik Splinter Cell PT, Counterstrike, Burnout 3 & Halo 2.

Maarja, ik speel nu onder aS.SourZe^ (of gewoon SourZe) en als ik op ZaF server zit als -{ZaF}- SourZe.Slet.

Maarja, zeg maar gerust iets tegen me als je me ziet :D

wanksta1 said:
Ik blijf erbij dat soldier of fortune 2 gold edition blijft ownen spel het gemiddeld wel 2 uurtjes per dag met me clan members :P ben er ook wel aardig goed in

verder spel ik ook wel eens call of duty,freelancer,nfsu2,

verder eigenlijk niks

Speel het ook wel een uurtje per dag cker.
Heb dan alleen geen gold edition, hebben we dan evengoed zelfde servers? :+

speel nog altijd Mohaa (Medal Of Honor Allied Assault)
battlefield 1942 + road to rome
Gunbound
NFS underground 2
en dan xbox live
Halo 2
Rainbow six 3
Project Gotham racing 2
Mortal Kombat: Deception

dat was het zo'n beetje d8t ik

ff balletje schuren :). Maarja, geef maar ff een server... ik zal alleen wel iets minder spelen als 's avonds, aangezien de zon in me beeldscherm schijnt.

al mn servers zijn weer leeg of ligge weer dr uit maja dan maar wat zoeken ofzo.

btw mn naam is $uiii- en je kunt me herkennen aan mn hoeveelheid schelden

Begonnen met Kingpin - life of crime en Tactical ops.
Tactical ops vond/vind ik altijd vet tof maar ik heb em niet meer.
toen UT 2k3 uitkwam heb ik die gekocht en was er wel redelijk goed in (IG)
Zat bij de clan [Fate] , wat later ~~!~!f8~!~!~ werd oid :P
Toen ik door had dat ik me real life verwaarloosde door thuis te blijven voor wars enzo ben ik er mee gekapt.
Tegenwoordig speel ik beetje quake 3 met Marcel e.d omdat het zo lekker ontspannen knallen is :P
Zal binnenkort Ut 2k3 weer eens installeren , want daar was ik toch een stuk beter in dan in quake 3 (reload speed enzo suckt :P)

Back