evo70@nitro said:dan scheelt er wat met jou,graphics zijn iig stukken beter als in de 1ste UT,naja,ik vind ze allemaal wel zuigen hoor,alleen TO vind ik nu na 2jaar nog altijd interessant
ik vind dat soort spellen ook niet echt fijn,maar als je naar de graphics kijk,zijn ze er toch een heel stuk op vooruit gegaan noh?swinz said:neehoor, ik vind de gameplay van UT1 gwoon het leukst.. enige leuke aan ut2k4 = Onslaught.. maar vind dat spel verder maak zuigen..
Aerox-Evo70 said:red alert 2 ownt nog steeds, jammer dat ie uit gamespy is gegooid...
mja, ik own iedereen hier met strategy games, als ik weer internet thuis heb zal ik wel weer spelen.
slet,voeg me toe @ msn,ik wil wel eens ownenNeos2oo2Chris said:LOL blijkbaar nog best veel mensen die TO spelen.
Ikke dus ook al een jaartje of 4/5...
Mijn NicknameJojyN, vroeger ook wat clannetjes gehad zoals inF enzo ..
Als iemand me tegenkomt gewoon effe hoi zeggen hoor ik bijt niet -:-
hierbij aangenomenOssje said:Bij deze neem ik de uitdaging aan om tegen jou te gaan spelen dan. Niet met RA2, maar met Generals
@Titera: SOCOM II speel ik ook @ PS2. Niet zo vaak meer de laatste tijd, maar het begint weer hehe.
Aerox-Evo70 said:hierbij aangenomen
kan alleen nog ff duren voor het echt werkt bij mij (en de eerste 3 potjes tellen niet)
NRG MC2 Driver said:Eerst heel veel AA (America's army) gespeeld, is een promotiespel van t americaanse leger, gratis te downloaden, en SUPER realistisch. alleen aardig zwaar voor je pc. OOk een tijdje CS 1.5 gespeeld, en nu eigenlijk alleen nog VC(Vietcong Fist Alpha).
Robin@Zip said:Ik speel heel veel MOH:AA, ik ga ook redelijk goed. voor de rest 1 keer per maand cs 1.6 ofzo.
Maar zoals er net al werd gezegd blijf ik steeds terug komen op MOH, spel is gewoon te vet.
http://img237.exs.cx/my.php?loc=img237&image=ok4qk.jpg
8P
Let niet op de tag, dat is mijn lol-clan, normaal heet ik aS.SourZe^
//edit, klote imageshack