Wie gaat er zaterdag naar Hollywood (Rotterdam)

Masterkale

Banned
Zo het is weer bijna weekend. Oke wordt weer vet stampen in the basement in Holly. Vorige week een lekker wijf ontmoet. Zat ze opeens tegen me aan te rijden enz... Schijnt dus dat ze een stripdanseres was. Dus daar heb ik vorige week de avond mee door gebracht. Deze week zou ze weer komen... Mmmmm 22 jaar das wel lekker. Mja nu is de vraag wat gaan jullie doen??

Advertisement - register to remove this

uhm, waarschijnlijk ben ik ook weer in holly te vinden. The Basement, hmmz ben ik toch niet te vinden :)
ik zit meestal party planet, of hoe het ook heet ook beneden in ieder geval, lekker op hardhouse knalluh. Enne chicks ontmoeten daar is niet zo moeilijk, is ook ideale plaats om weddenschappen wie het meeste kan scoren uit te voeren 8)
hoewel ik daar nooit aan mee zou doen :rolleyes:

Originally posted by Tha Bomb
uhm, waarschijnlijk ben ik ook weer in holly te vinden. The Basement, hmmz ben ik toch niet te vinden :)
ik zit meestal party planet, of hoe het ook heet ook beneden in ieder geval, lekker op hardhouse knalluh. Enne chicks ontmoeten daar is niet zo moeilijk, is ook ideale plaats om weddenschappen wie het meeste kan scoren uit te voeren 8)
hoewel ik daar nooit aan mee zou doen :rolleyes:

omdat je niet kan winneh? :D

Originally posted by Tha Bomb

inkoppertje he ;)
nee niet omdat ik niet kan winnen, maar omdat het niet netjes tegenover dames is om mee te doen aan dit soort praktijken :rolleyes:

ok :rolleyes: :P

en ROFLOLPIMP die signature van je :)

Ik ben vaak op donderdag in Holly, ik stekker meestal wat rond, maar sta meestal in die kroeg boven, of in de Planet21.

Originally posted by Arne@Piaggio
Ik ben vaak op donderdag in Holly, ik stekker meestal wat rond, maar sta meestal in die kroeg boven, of in de Planet21.
jah op donderdag vind ik het ook wel gezellig, ga volgende week donderdag weereens denk ik, ben al te brak om vanavond nog te gaan :|

Wh00t :rolleyes:

Mja als je me zoekt, als je een groepje dames ziet staan om een paar jongens heen, ben ik er een van :)

Verder herkenbaar aan fles Heineken en lamme blik in de ogen :)

Ja bin laden komt er ook wel eens. Maar het gaat er niet om hoeveel wijven je kan scoren het gaat erom dat je lekkere wijven kan scoren. Iedereen kan wel met een lelijk wijf gaan toch?

Back