nicoSRsport said:damn.. jammer.. nou jongens.. geil ze!! whaha
BojT said:wask weer... zegt:
whaaaaaat
wask weer... zegt:
sjaak zijn zusje?
BojT.. - zegt:
zoiets wast toch?
wask weer... zegt:
tegen wie zij je dat dan?
BojT.. - zegt:
nico had toch wat met jouw zusje of nichtje of wat wast?
wask weer... zegt:
dan moettie me ff wat uitlegge
BojT.. - zegt:
jij zei me dat?!
wask weer... zegt:
ik krijg @ msn al reply's van mensen die nico's vriendin in zijn msn scherm hadden gezien en die mij nu vertelle dak een knappe zus hebgekk
:#8P (gesprekje met zjaaaakie dus)
Dat denk jijnicoSRsport said:Whahaha.. wie heeft dit verhaal nou weer in de wereld geholpen dan. Ik heb niks met het zusje van zjaaakie!
Zjaaakie heeft mijn vriendin nog niet eens ontmoet! Om ff een misverstand uit de wereld te helpen:#
nicoSRsport said:Whahaha.. wie heeft dit verhaal nou weer in de wereld geholpen dan. Ik heb niks met het zusje van zjaaakie!
Zjaaakie heeft mijn vriendin nog niet eens ontmoet! Om ff een misverstand uit de wereld te helpen:#
:XBreakOut! forum said:Beste Tina,
ik ben lisa, 14 jaar en nog maagd. waarom kan ik geen vriendje krijgen?
[5th] klaas said:Dat denk jij
:*
wie niet waagt wie niet wint, wie niet naait krijgt geen kindFreezer said:Wie niet waagt blijft maagd? :+
't is dat ik haar niet op msn heb.. anders had ik je kunne helpen :z[5th]Nick said:Hey Boyd en Klaas, hebben jullie naaktfoto's van Nico's vriendin?
Zou je willenzjaaakie said:sssst:X
Ej, houden we het ff netjes..[5th]Nick said:Hey Boyd en Klaas, hebben jullie naaktfoto's van Nico's vriendin?
nicoSRsport said:Whahaha.. wie heeft dit verhaal nou weer in de wereld geholpen dan. Ik heb niks met het zusje van zjaaakie!