@ welke toeren met mhr team 50 pijp

Vage grote maten met zo'n 26mm zeg, dan heb ik liever een PHBL 25mm, dan zit je rond de 100 met sproeiers en heb je lang niet al die afstel-ellende...

Enne... De vanVeen Kreidlers reden ook met 26-27mm op 50cc, dus het kan wel, alleen die draaiden 16000 rpm. :)
 
klopt Joël, die kreidlers reden zelfs met 28 mm's!!!!!

Maar dan ff een vraagje aan jou, heb je OOIT wel is zo'n kreidler zien rijden???

Nou ik wel en ik kan je 1 ding vertellen, buiten de powerband rijdt zo'n ding echt VERROT gewoon ;) echt hééél gaar, vergeleken daarbij is een getunede Evo/MHR een goed hanteerbare straat cilinder met brede powerband ;) hehehe

Toeren maken ze idd en als je toeren maakt gaan ze ook echt hard. Verder moet je met zo'n ding ook per toerental een andere gasstand hanteren, dus bij meer toeren meer gas geven en niet zoals nu met alle scooters gewoon meteen volgas..

Als je dat doet met zo'n Kreidler gaat tie alleen maar een "bwoaaap" geluid maken ;):P
 
Originally posted by Sander
hoeft niet..

had ik met de typhoon ook echt geen last van..gewoon ff goed monteren etc...met de goede materialen... dan heb je echt geen problemen.

De typhoon draaide ook echt geen 13,5 sander! 0?
 
Back
Top