This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
Joost@aerox said:
begonnen aan bedrijfskunde, erasmus. nog mensen(naast boyd) die dit doen, of ook op de erasmus rondlopen?

Ik zit ook op de Erasmus. Nu 2e jaars Geschiedenis Moet nog 1 vak van vorig jaar halen a 5 ECTS, maar dat kan pas in blok 4.

Blok 1 heb ik nu 3 dagen les

Voornamelijk L en T gebouw (Jij zal vaak in T zitten neem ik aan?)
 
WheeleX said:
Oh was toevallig een van jullie gister rond 1 uur bij de bram ladage daarzo vlakbij station blaak??

Daar stonden ze geld te verzamelen voor iets... heb nog ff met kerel staan praten...

Late reactie
KLopt, waren wij idd :*
 
ik zit in amersfoort op roc midden nederland
zit bij station schothorst

niveau 3/4 installatie techniek tkenaar leerjaar 1

iemand anders die zig bevind op de roc waar ik op zit
 
Lennox said:
Ik zit ook op de Erasmus. Nu 2e jaars Geschiedenis Moet nog 1 vak van vorig jaar halen a 5 ECTS, maar dat kan pas in blok 4.

Blok 1 heb ik nu 3 dagen les

Voornamelijk L en T gebouw (Jij zal vaak in T zitten neem ik aan?)
yep, t en expo(zo heet ie geloof ik?)
wel netjes btw, bijna je p in 1 x

Xander said:
Joost, vertel eens wat meer over WTB op de TU? Niet bevallen?

voornamelijk gestruikeld over de wiskunde vakken, mede door gebrekkige eigen inzet, ook door gebrekkige basiskennis(vwo sluit er niet heel lekker op aan in mijn geval, verschilt per middelbare school..)
het heeft ook leuke kanten maar ik zat er inmiddels 2 jaar en nog steeds stonden er 1e jaars wiskunde vakken open. toen maar besloten een geheel andere koers in te zetten door met een schone lei te beginnen @ erasmus, wat tot nu toe super bevalt. eigenlijk maar 1 wiskunde vakje dit jaar, welke ik, mede door de tu, al voor een groot deel beheers, dus dat mag geen problemen opleveren heb er iig vertrouwen in!
 
Doe jij de engelse variant of gewoon de Nederlandse versie?

Expo is M gebouw geloof ik, daar zijn altijd de tentamens in die grote zalen op de beneden verdieping.

Het is allemaal wel goed te behappen als je er wat tijd in steekt. Ook ik heb een jaar op een andere uni verneukt, omdat ik gewoon 0,0 uitvoerde. Stonden toen nog zoveel vakken open dat ik het niet zag zitten om door te gaan naar jaar 2 (in dat jaar moest je dan alle openstaande vakken van jaar 1 nog halen en dat was allemaal Maths en finance onzin).

Op de Erasmus heb je die regel ook, maar die 40 punten haal je meestal wel voor je overgang en dan zoveel mogelijk nog proberen te halen om het jaar erop weinig over te hoeven doen
 
leusden x8rs said:
ik zit in amersfoort op roc midden nederland
zit bij station schothorst

niveau 3/4 installatie techniek tkenaar leerjaar 1

iemand anders die zig bevind op de roc waar ik op zit
K zit ook op het rocmn schothorst.
ICT niveau 3 leerjaar 2
 
Vorig jaar ICT gedaan @ ROC... D.R.A.M.A (moest je ook op niv 3 beginnen :X)

vanmorgen aangenomen @ Internationale Handel Groothandel 8) (niv 4)... eindelijk de opleiding die bij me past én een mooie doorstroom naar het HBO :# :W
 
Nog steeds geen uitslag van mijn medische keuring voor de luchtmacht. Ik word echt gek zo! We zijn inmiddels al 3,5 week verder.
Bel je: "Ja, het moet van de arts in het ziekenhuis naar de keuringsarts in Utrecht, dan gaat het weer naar een andere arts en uiteindelijk komt het heir en krijg je de uitslag". Telefonisch bericht is goed bericht, schriftelijk betekent wegwezen.
Zit nu al 3,5 week in spanning op een telefoontje/post te wachten en god weet hoe lang het nog duurt. Echt ontzettend vervelend!
 
ik doe gewoon de nederlandse versie. Is het m gebouw idd, ik heb daar een groot deel van mn hoorcolleges ivm grote aantal inschrijvingen. met de regel ben ik bekend, maar ik ga mn best doen gewoon alles in 1 x af te sluiten is een vrij hoge lat, maar moet te doen zijn! wekelijks de stof bijhouden en dan komt het goed hoop ik.
 

mwah. das niet een hele hoge lat hoor. Dat is gewoon te doen.
 
Ik doe dus International Business Studies aan t Willem 1 College in Den Bosch. Van de week had ik pas intake gesprek omdat er in het begin wat fout is gegaan met plaatsing in een andere opleiding. Anyway, moest ik een verkorte BEC test doen. Kwam B2 voor 1 deel uit rollen en C1 voor het andere deel. Hadden ze bij eerstejaars blijkbaar nog niet eerder gezien, dat afdelingshoofd was er helemaal over-the-top van t.t. Tot dusver is het btw echt een eitje die opleiding, wellicht wordt t nog wat interessanter :+
 
Status
Not open for further replies.