This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen?

Status
Not open for further replies.
net terug van intro @ strand was wel lache, we moesten voetballen en nog meer dingen, zandkastelen bouwen etc. op et laatst touwtrekken vond allemaal wel leuk, vooral omdat ons team alles won (A)
 
Marcelinho said:
net terug van intro @ strand was wel lache, we moesten voetballen en nog meer dingen, zandkastelen bouwen etc. op et laatst touwtrekken vond allemaal wel leuk, vooral omdat ons team alles won (A)

Ik vond het zandkasteel nog het vetst 8P... Voor de rest hele dag bij de strandtent chillen en aan de...



:~.
 
jah zandkasteel maken was lache alleen we hadden geen schepje, dat was wel jammer maar tog 2e geweest met ons zandkasteel met slagbomen, zwembad + duikplank, parkeer garage en een helipad :W
was wel jammer dat ze opeens bier gingen tappen in plastic bekers :S
 
Vandaag de eerste infodag gehad.. Maadag de tweede, en van dinsdag tot vrijdag op survival in de Belgische Ardennen..

Leuke school, leuke klas (komt ook doordat ik de helft al ken, maar goed) en een goed rooster.. Donderdag en vrijdag vrij
 
woensdag 1e dag @ 4e klas mbo manager opslag en vervoer @ stc rotterdam.

en gister al 1e dag vrij gehad door uitval leraren en vrijdags standaard roostervrij. School is echt chill. Niet van die paboleraren maar mensen die uit het vak zelf komen dus vele malen relaxter zijn en veel praktijkervaring hebben.

Volgend jaar Hbo logistiek en technische vervoerskunde of logistiek en economie @ hogeschool Rotterdam.

De vervoersacademie lijkt me ook wel erg vet alleen dan moet ik op kamers in Venlo.
 

Helemaal mee eens hoor! Hell of a way to die.

Al is het wel weer een beetje suf dat het gebeurt door een of ander conflict waar je niet direct wat mee te maken hebt...
 
Status
Not open for further replies.