This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke opleiding ga jij doen? #2

Status
Not open for further replies.
Ja het is allemaal vergelijkbaar merk ik wel, sociale en economische faculteiten hebben wel iets verschil in hun statistiek maar de basis blijft uiteraard hetzelfde. Wij gebruiken overigens [ame="http://www.amazon.com/Applied-Statistics-Behavioral-Sciences-Dennis/dp/0618124055"]Hinkle [/ame].
 
Oke dan was 't de VU :+ Als je de keuze krijgt tussen VU en UVA, zou ik overigens wel de UVA kiezen. Veel leukere locatie, en VU mensen zijn saai. +pippi+
 
Ik heb even een vraagje aan de mensen die hier een HBO opleiding volgen aan het IVA

wat kun je zoal verwachten kwa wiskunde ?

ik wil namelijk na m'n huidige opleiding eigenlijk toch wel naar driebergen alleen wiskunde gaat denk ik wel een probleem worden
 
Aangemeld op studielink.nl, en aanmelding aangevraagd voor Hoge Hotelschool Maastricht

Nu alleen nog dat vwo diploma
 
En uitgeloot worden?
Had van de week ook een tentamen, 200pg gelezen/geleerd/gemarkeerd(wie kent het niet) voor 5 simpele vragen.. leuk altijd.
 
Hoge Hotelschool is toch geen loting? Ben daar toen in Maastricht geweest. Echt alleen maar lekkere wijven en volgens dat vrouwtje was het eerste jaar 1 grote orgie. Verplicht intern ook daar enzo :W .

Ik vraag me OOK nog steeds af waarom ik er niet heen ben gegaan ja :+. j/k
 
in Maastricht:+

maar je moet wel door een selectie heen, aangezien ze jaarlijks ongeveer 3000 aanmeldingen hebben voor +/- 250 plekken. Maar er is dus een kans dat ik uitgeloot word idd.
 
Maastricht lijkt mij echt wel een leuke/gezellige stad. Ik kan ook den haag aangezien dat hier 10 km vandaan is en maastricht aan de andere kant van nederland ligt, maar maastricht lijkt me gewoon leuker. als het allemaal doorgaat op me 17e het huis uit:+
 
In Den Haag (Scheveningen) zit die ook, want daar is een vriendin van me heengegaan na het VWO. Had je nog beschermde status ook tov mensen met HAVO. En dat was ook Hogere Hotelschool.

Op je 17e t huis uit is wel vroeg. Was zelf 19 geloof ik en helemaal goed kwam het niet :+
 
Status
Not open for further replies.