Welke MOBIELE telefoon + abonnement hebben jullie?

Samsung e700 met T-mobile 150 en 20 smsjes
Kost 26 nog wat in de maand

is een 2 jarig contract met de Tel. er gratis bij..

Ben der wel tevreden mee bijna altijd netwerk :)
 
Ik heb een
logo.gif
M-ZONE sim -:-

Daarmee bel ik voor 5 eurocent/minuut })
(Dit is toevallig een prepaid, dus dat is nog het 'duurste' tarief ook!)
 
Originally posted by maik
Geef er dan is wat meer informatie bij, ervaringen enzo.... denk niet dat het de topicstarter erom gaat om te weten wat voor abbo's we hier op 't forum hebben. Maar meer positieve en negatieve ERVARINGEN (dus geen verkooppraatjes), zodat hij goede informatie heeft voor de aanschaf van tel./abbo.


JuisT!!:W dat wil ik

Dus Tot nu toe hebben de meesten mensen een T-mobile abbo en het bevalt allemaal prima als ik het zo hoor.

is het bereik van t-mobile in de randstad (zuidholland) goed?
 
Last edited:
Buiten heb ik eigenlijk nooit last van slechte ontvangst. Binnen begint de ellende :( En dan maakt het niet uit welke provider je hebt.
De telefoon zelf is tegenwoordig veel belangrijker voor een goede ontvangst, dat wordt wel eens vergeten.
 
Siemens C55 met een Telfort O2 500 abbonement incl 50 smsjes. Vaste kosten komen ongeveer op 14,50 maar daar kom ik overheen. Betaal per maand 30 euro voor hetgeen ik bel. Heb 500 belminuten voor 2,50 maar die zijn alleen geldig voor Telfort nummers en vaste nummers. Voor die 30 euro bel ik ongeveer 4 tot 4,5 uur per maand en 50 smsjes dus.

Tel zelf gehaald ...
 
Ik koop wel gewoon een los toestel...
Ik heb momenteel een T-Mobile sim only 450 abonnement, daar betaal ik dus 25 euro voor en dan kan ik 450 minuten verbellen en daarnaast bel ik geloof ik voor 11 cent per minuut of zo....
Voor het smsen heb ik een 80 smsjes bundel voor 8 euro.
Dit is voor mij de voordeligste oplossing. Telefoon gebruik ik momenteel gewoon een 6610.
 
Last edited:
Telfort 200 abbo (25EUR). Smsjes extra erbij. Kom dan meestal op 35EUR uit. Telefoon is een simpele 6310, telefoons boeien me weinig.
 
Orange belde of alles nog wel naar wens was :)
Ze hadden al zo lang niks meer van me gehoord!
(dit vanwege mn gek*nk*r op vanalles toen ik mn abb0 net had, vanalles vragen enzo :))
 
met mn t-moblie heb ik vrij goed bereik in de randstad, ook in het buitenland nog nooit problemen gehad. De enige keer dat ik problemen met bereik had was in de buurt van de lopik zendmast. Ding zal wel voor een storingsveld zorgen ofzo...
 
Ik heb een Vodafone abonnement met 500 belminuten en 150 smsjes en 5 vodafonelive voorraad. met een Siemens SL 55. kosten 70 euro per maand abonnement.
 
Back
Top