Wedden op sport: Op naar het miljoen!

zuur :x

ik had vandaag nog een paar euro gewonnen met zekerheidjes (ajax, twente, psv)

voor vanavond nog even snel wat in elkaar geflanst

St.-Truiden - Standard Luik 2 (1,82)
Lyon - Rennes 1 (1,50)
FC Porto - Rio Ave 1 (1,20)
Atlético Madrid - Espanyol 1 (1,75)
Inzet: 1,00
Totale notering: 5,73
Potentiële uitbetaling: 5,73

Doe af en toe ook wat live wedden tussendoor, had 10 euro gestort en sta nu op 15, en dan heb ik nog een paar euro lopend..
 
Godverdomme voor mij ook al 1 fout.
Had Sunderland/Bordaux/Liverpool/Deportivo, alleen Sunderland fout
En ook nog Bordaux/Deportivo/Auxerre+1/Besiktas, alleen Auxerre fout, Besiktas momenteel op voorsprong

:(
 
Derksen had er maar 1 fout dit weekend btw. Dat is misschien ook nog wel een optie. Gewoon alle wedstrijden spelen, maar dan allemaal singles. Overal 10 eu op inzetten ofzo.
 
2x een Yankee

Celtic - Hapoel Tel Aviv Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 3,80 2-12-09
SC Anderlecht - Dinamo Zagreb Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 1,35 2-12-09
Sporting Lissabon - SC Heerenveen Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 1,55 3-12-09
Werder Bremen - Nacional Madeira Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 1,35 3-12-09

Celtic - Hapoel Tel Aviv Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 2 3,80 2-12-09
FC Twente - Fenerbahçe Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 2,10 2-12-09
Shakhtar Donetsk - Club Brugge Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 1,35 3-12-09
Werder Bremen - Nacional Madeira Wedstrijd Normale speeltijdJe weddenschap: 1 1,40 3-12-09
 
Last edited:
Iemand die iets weet van ''the car of the year'' verkiezing?
Hij stond voor vandaag op unibet en is nu ineens verschoven naar 15-01-10.
Terwijl vandaag de polo tot car of the year is verkozen *D
 
Vroeg ik me dus ook al af. Ik denk persoonlijk dat de officiele bekendmaking 15 januari is. Dus denk dat je de weddenschap als verloren kunt beschouwen. Wel jammer, want had ene leuke notering :p (IQ)

Waar had jij op ingezet?

Edit: aan je post te zien had je op de Polo ingezet :p
 
Kut Cambuur, als die nou is had gewonnen in plaats van gelijkspel had ik quotering van bijna 9 goed, leek me wel is lekker
 
morgen en overmorgen Europa league he! Ik heb 1 fantasie combo staan met een quotering van 130 ofzo met een inzet van een euro, en om het waarschijnlijke verlies op te heffen, leek benfica en ajax mij goede kanshebbers om te winnen
 
Je moet nu op gaan letten dat sommige teams niet meer hoeven. Ajax heeft aan een punt daar genoeg, dus misschien spelen sommige A spelers nieteens.

Ik had AEK/Galatasaray en Genoa vanavond.
 
Back
Top