Sport topic

Nylez

Ziploos
Het ik vroeg me af op welke sport hier de gemiddelde member zat. En gaan jullie ook met jullie ''team'' op toernooi?


Ik heb zelf 12 jaar getenist maar ben er mee gestopt omdat ik op hockey ben gegaan. Ik ben al 2 keer op toernooi geweest en geloof me dat is echt geweldig!

Ik ga dit jaar weer op toernooi 18 juni t/m 20 waar ben ik vergeten.


Het enige waar het bij ons op toernooi om draait is bier drinken en gezellige mensen ontmoeten en uiteraard feestten daar.

Wat voor sport doen jullie zoal en ga jij op toernooi?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb 8 jaar gehonkbalt. op best wel hoog niveau. tot vorige jaar me trainer vertrok naar canada. ben ik gestopt het ging ook kut met de club en zo. Af en toe mis ik het wel omdat best gezellig was met gasten waar je 8 jaar mee omgaat. Nu ben ik een jaar begonnen met SOBW races en dat bevalt ook wel. Het is weer heel wat anders van team sport naar invidueel.
 
Eerst een jaar of 7 gevoetbald. Die toernooien waren altijd vet, mijn leukste was in Wassenaar een heel weekend. Wij waren meer voor te feesten dan het voetbal zelf maja.
Nu zit ik op fitness met een paar vrienden. Ga 1 of 2 keer in de week of soms een week niet, net waar ik zin in heb.
 
Originally posted by Ralf
Het is de bedoeling eigenlijk dat je out gaat Exup ;)

Ja, vooral je rechterarm krijgt veel te verduren :)


Hoe kan dat nou op msn zei je dat je links handig ben. trek je gelijk af met rechts ofzo ? O-)
 
fitness en voetbalde
voetbal nie meer,door ongelukje met trainen...
Gescheurde binnenbanden en kruisbanden en kapotte meniscus:'(
Al 1 keer geopereerd,binnenkort zwaardere operatie aan kruisbanden..
Maja hoop over jaartje weer te kunnen voetballen:mad:
 
Ook hockey binnekort weer toernooi in alphen aan de rijn!! :D en 2 maande geleden naar groningen op toernooi geweest
 
Originally posted by Ralf
Ik speel actief CS, train ong 2 uur per dag, over 2 weken toernooitje in Nieuwegeijn :)


Dan zie ik je wel @ netgamez :) ik zit op a blauw helemaal tegen de muur aan ooi :D

Greetz fanatieke cs'er :)
 
Back
Top