Sport topic

Heb 7 jaar op waterpolo gezeten, maar moest eraf omdat we gingen verhuizen... :'( En in dat gat waar ik nu woon hebben ze alleen een kleuterteam :p

Nu doe ik niks meer :rolleyes: Moet toch maar weer iets gaan ondernemen want nu merk ik wel dat ik weer een (bier)buikje krijg :+
 
Last edited:
eerst 5 jaar op voetbal gezeten en nu 5 jaar basketbal, leuke sport maar ook een leuk team, gezelligheid enz.. dit jaar kampioen geworden, volgend seizoen 1ste divisie *D en nog fitness en af en toe zaalvoetbaltoernooitje
 
Ik voetbal al 13 jaar.. begin van de maand groot toernooi in Landgraaf gehad.
Was meer zuipen als voetballen uiteraard.
 
Ik zit sinds 4 of 5 jaar op hockey.
't is best lauw
De toernooien zijn echt geweldig :D

4,5,6 juni heb ik een toernooi bij me'n eigen vereniging (kierewiet) en 25,26,27 juni heb ik een toernooi in apeldoorn (los in het bos)
 
hockey is echt alleen maar bier. Je traint daar meer je bierceps dan je hockeyspier. tenminste op het niveau dat ik speel, speel 4de klasse met kampong b3 etc..
 
8 jaar gezwommen, ontelbare diploma`s gehaald 8P
4 jaar ofzo judo gedaan, t/m de groene band iig.
Sinds bijna 2,5 jaar 4 keer per week fitness.
 
Boyd said:
Balletje dat weer uit het doel stuiterd als je scoort. 2 punten :)

bij mij op school krijg je alleen 2 punten als je tegenstander er 0 heeft, staat het bijvoorbeeld 4-4, en ik klinker, staat het 5-0. De punten gaan dan weg, en je krijgt zelf 1 punt. Maja, het is ook zo verslafend, speel het zeker een paar x per dag :D
 
In competitie worden julie regels niet toegepast. Heb er ook nog nooit van gehoord. Is gewoon de ploeg die het eerst 11 goals maakt is gewonnen, en 10-10 is gelijkspel.
Voor wie geinteresserd is: www.btlb.be (is de officiele site van de tafelvoetbalbond belgie.)
 
een paar jaar waterpolo achter de rug. ben er vorig jaar mee gestopt wegen ruzie met trainer. mis het soms nog wel maar heb weinig tijd voor..dus doe nu alleen nog maar gym op school:(
 
Ik kart zelf ...
ik heb deze foto nog van me, is wel n oude van uit et begin :

6-picture1.gif


Veder in me vrije tijd doe ik veel aan bmx
 
Back
Top