Hockey mietjes sport??

JAH DAAR BEN IK WEERRRR
Leuke discussie dat wel, en mensen die dachten dat ik geen discussie wil aangaan, toch wel ik sta ook open voor meningen...

Geloof het of niet, maar ik ken ook van dat stereotyp volk hoor, kan k prima mee opschieten, en praten...
Zo kennen veel van jullie vast ook wel een aantal aardige marrokanen, niks mis mee, dat weten jullie zelf dan ook wel..
En toch zijn er zoveel vooroordelen zoals jullie suggereren...
Ja klopt en klopt niet...beetje verkeerde vergelijking kaklui en marocs, maar je kan toch niet altijd naar anderen blijven luisteren

Ik bedoel als je leven toevallig geterroriseerd is door marrokanen, dan krijg je ook zogenoemde vooroordelen...maar dit zijn geen vooroordelen, dit is gewoon je eigen mening, je eigen waarneming in je EIGEN LEVEN
Dit mag je toch uitspreken ofniet...er zijn vast ook mensen die nou hun mening over mij hebben, ja moet ik t maar mee doen heh ik zal heus niet veranderen...je kan ook echt persoonlijk gaan worden, en daar ligt de grens beste mensen...

Nou ben ik niet geterroriseerd, maar in mijn beleving heb ik dit zo meegemaakt...zie mijn vorige reply in de topic...
Maar wat ik zo zwak vind is dat mensen hele tijd anderen proberen te overtuigen dat hockey zo stoer is enzo..lijken wel jehovas joh
Als je het doet LEUK, maar kom niet aan met verhalen van "ja wij van de hockey weten tenminste wat zuipen is" en dat soort dingen...
Want daarvoor hoef je niet op hokkie te zitten weetje...
Ik ben zelf geen bepaalde mensen hater ofzo helemaal niet, maar die lui vragen om meningen, die krijgen ze ook, dan gaan ze die proberen onderuit te halen met zwakke argumenten, als dat niet lukt gaan ze over op "vooroordelen vooroordelen!!!'...wat mij betreft een punt van zwakte...

Begrijp me niet verkeerd iedereen moet doen wattie wil doen ben ik groot voorstander van, maar toch heb ik (en een aantal met mij op dit forum dacht ik...) mijn mening over hockey, en die is toch wel redelijk terecht vind ik...

Geen geslijm zeg gewoon waar t op staat doe ik ook hee mensen mazzls
 
Originally posted by Da_V_iD
Waar? bij MHC? ,want daar ga ik maybee naartoe met wat vrienden.
Ja, bij MHC..
Maarre gaat die sjit nou door of niet ?
Anders moet ik andere plannen gaan maken aangezien ik 1 1/2 week alleen thuis ben dus ja.. die plannen kun je zelf wel bedenken.. :X
 
Back
Top