hockey

  • Thread starter baeron tuynheck
  • Start date
ja inderdaad, doe maar maar geen hockey....... gelukkig zit ik hier in een regio waar volgens mij 1 hockeyclub is, vandaar dat het niet zo in trek is waarschijnlijk.
Doe mij maar voetbal!!! Zaterdag ook een toernooi:p
 
voetbal is een nepsport... Wij hockeyers hebben de mooiste vrouwen, meeste bier,/breezer etc.etc. en de grootste plasser :S
 
Ik hockey bij Spire...
Wij hebben toern00i in rotteurdam...

nuenen roelz trouwes wel, die chickx dan. Had er vorig jaar 1 gesc00wrt op toernooi in Lochem :D
 
Hier in Breda lijkt het of ze allemaal op hokay zittem, ik vindt het echt niets aan...

Greetzz DAW
 
'k heb oowk iets van 3 jaar karate gdaan tot de groene band in elk geval :D

en guezz wat ik heb een Hockey look alike sport gdaan.....................GOLVEN :p:p
Iedreen van dat golve daarsow hockeyde ook dat weet ik nog wel.
ennuh verder wind-en brandingsurfen.

'k zag nog wel een leuk fotowtje op die site :D

1022235036-niceass.jpg

:p
:D
 
Originally posted by baeron tuynheck
voetbal is een nepsport... Wij hockeyers hebben de mooiste vrouwen, meeste bier,/breezer etc.etc. en de grootste plasser :S

JA haha :D voetbal rulezzz!! populairste sport van nederland...
offtopic-- Rijkaard is bedrijgt, kreeg een brief met een kogel erin :? belachelijk heh!!---

Meeste breezers...breezers boeid me nix, zolang er maar veel bier is en dat zit wel goed hier.... maar okey: misschien is het bij jullie dan nog wel meer, ik kom wellis kijken
 
ik hockey al ruim 10jaar :) zit bij HVM, regio Noord-holland. Volgend seizoen Heren, das extra leuk: zondagmiddag bieren, bitterballen vreten en beetje chicka's kijken en aanmoedigen..owhja en ook nog hockey'en dan.

En iedereen die zegt: "hockey is kakkers sport" juist niet, er zitten net zoveel kakkers op als op voetbal. Mjah Bloemendaal uitgezonderd natuurlijk :rolleyes:
 
Ik heb het over het algemeen niet zo op mensen met drie kragen over elkaar!!
Die mensen denken altijd dat ze zoooooo veel zijn, maar dat valt vies tegen. En hockey-sletjes zijn dan meestal wel geil, maar het zijn de grootste hoeren die er rond lopen!
 
Back
Top