Hockey mietjes sport??

Hard schreeuwende gasten die op vakantie allemaal het shirt aanhebben van hun club met achterop hun bijnaam :|
 
hahah hoezo vooroordelen:p

En ik ken niemand die zijn bijnaam achter op zijn shirt hebt staan. Heb wel eens zoon hockey groep met allemaal van die shirtjes gezien:d.
 
mhchoco1.gif
 
Zelf hockey ik al 13 jaar ofzo vanaf me 6e ofzo. Echt ik heb er veel goeie vrienden/kennisen aan. En ja wat betreft de sport zelf betreft, als je op redelijk hoog niveau speelt h1 durf ik te wedden dat het 1 van de meest vette sporten is daar is het echt alles op alles. (speel zelf h1)

Ik ben weet ook ongeveer hoe mijn club eruit ziet, en weet zoals als eerder gezegd dat er toch in 90% van de gevallen een ouwe rakker (cq kakker) op de leidinggevende plek zit. Ik weet alleen ook dat je jongens heb die echt compleet gestoord zijn zal ff 2 voorbeeldjes noemen.

Hockey clubje hbs altijd rellen daarzo, na de wedstrijd ging er 1tje helemaal gek trapte alles naar de klote in dat hok. Fout maar wel lachen.

2 jaar later in de Atjes zwaar feesten nog nooit zo veel mensen zien kotsen, neuken en feesten in 2 dagen tijd (kampje noemen ze dat).

Zelfde jaar paar gasten uit mijn team zijn gewoon compleet gestoord het begon met blowtje voor de wedstrijd met 4 man ofzo (4 stuks dus). Paar maandjes later lijntje leggen voor de wedstrijd en dat is freaking serieus ik maak geen grap, terwijl pappie een transsport bedrijf van enkele luttele miljoenen ownt snuift hij 50 eurotjes weg op zaterdag (ken die jongen persoonlijk, zal ze naam niet noemen).

En tja drank vloeit rijkelijk en ja de vrouwen zijn heerlijk maar ja op voetball zitten ook tjicks dus ja het gewoon kwestie van welke sport je leuk vind.
 
Originally posted by Joene
Het valt eigenlijk ook wel te vergelijken met scooterrijders: Hockeyers hebben net als scooterrijders (en Marokkanen zoals ik al eerder zei) een slechte naam, en iedereen geeft het door en neemt die gedachte over...

Marokkaanse jongens, en scooterrijdende jongens zijn een doelgroep apart... De meeste daarvan zijn asociaal, sim_pel... Als ik al het k*t-gedrag van skoeterrijders goed moet gaan praten, kan ik er een complete werkweek mee vullen... Marokkaanse jongens [van pakweg 14 - 20 jaar] begin in niet eens over, heb alleen diep medelijden voor de paar goede...

Of Hockey heb ik een vrij simpele opvatting; bij ons zitten alleen kakkers op hockey, klaar :) Ben een x op zo'n hockey feest geweest [lang geleden] en daar kwam ik de helft van m'n oude VWO-klas tegen... Ik ben dus redelijk bevooroordeeld...
 
Originally posted by Boeie
wat dacht je van in sneek, slimpie ;)

Mja, dat is voornamelijk zeilvolk (ook een slag apart, als we toch gaan beginnen).

kraag omhoog en rood/groen met witte horizontaal gestreepte shirts volk!

maar ook de hard zuipende diehards zijn daar te vinden:D altijd leuk.
 
Wat ik niet snap: hockey is geen mietjessport, WANT er wordt veel gezopen... Boeiend... Ik ken mensen op de universiteit, en mensen die met moeite de LTS hebben afgerond, en die zuipen allemaal even hard...
 
oke, het lijkt me mega-goed passen bij dit onderwerp..
volgende week vrijdag ga ik naar een hockey-feest..
dresscode: white..
bier: € 1,-

am I going to heaven ? 0?
 
Patrick. Jij hebt gewoon een hekel aan mij, en omdat je toch geen fatsoenlijke reden kan vinden, neem je mijn toch niet al te vreemde lengte [1m74] als excuus.

:rolleyes: :*
 
Bart, het gaat niet om die lengte, het gaat om de lengte van je magic stick :p

ALs die 1,74 is eet ik de politiepet van je schoonpapa op :S
 
Originally posted by Kenan
oke, het lijkt me mega-goed passen bij dit onderwerp..
volgende week vrijdag ga ik naar een hockey-feest..
dresscode: white..
bier: € 1,-

am I going to heaven ? 0?


Alleen als je een cam meeneemt, dan gaat het hele forum naar de hemel en zullen we je aanbidden als God. :)
 
Originally posted by Arne
Bart, het gaat niet om die lengte, het gaat om de lengte van je magic stick :p

ALs die 1,74 is eet ik de politiepet van je schoonpapa op :S

:W

Bart, ik haat jou niet, dat wéét je toch :*
 
Waar is het dan misgegaan Patrick?

Wat je hier dus hebt is dat de hockeyclubs gevuld zijn met studenten. Komt misschien omdat het studentenhockeyclubs zijn... Anyway, het volk wat daar op zit is gewoon te erg. Ga voor de lol eens op zondagochtend rond het station of in het stadspark in Groningen staan, dat is gewoon te erg. Mja, dat krijg je in zo'n studentenstad met omhooggevallen figuren.

Ik heb verder weinig op het spel tegen, maar ik vind er gewoon niet veel aan:)
 
Originally posted by Kenan
oke, het lijkt me mega-goed passen bij dit onderwerp..
volgende week vrijdag ga ik naar een hockey-feest..
dresscode: white..
bier: € 1,-

am I going to heaven ? 0?

Waar? bij MHC? ,want daar ga ik maybee naartoe met wat vrienden.
 
Back
Top