Wedden op sport: Op naar het miljoen!

Lennox

Well-Known Member
Omdat het voetbaltopic aardig werd verziekt is dit nieuwe topic in het leven geroepen. Alle wedders onder ons kunnen zich hier verzamelen. Tevens zullen de Toto spelers niet gediscrimineerd worden :-: :+. Nu maar hopen dat het een beetje in leven blijft :p.

Wedden op Sport

In tegenstelling tot de meeste mensen wordt er niet gepraat over gokken. Met inzicht valt er leuk geld te verdienen in verschillende takken van sport. De bekendste site in Nederland is de Toto. Enige nadeel is dat de quoteringen (uitbetalingen) hiervan lager liggen dan andere online aanbieders.

Waar kan ik spelen?

De eerder genoemde Toto is een mogelijkheid. Met het papiertje bij de sigarenboer, of online. Verder zijn er talloze buitenlandse sites. De meest aansprekende/gerenomeerde zijn Unibet / Betfair / SBO / etc.

Aanmelden

Een account aanmaken en minimaal 15e storten is het enige wat benodigd is bij Unibet. Bij de andere sites heb ik geen account, dus daar kan ik niet over bepalen. Via IDEAL is het gelijk bijgestort en kan je op weg naar het miljoen :p

Handige How-To : http://forum.fok.nl/topic/1205091/1/300


Members op weg naar het miljoen:

- Lennox
- Hilly
- J0enne
- Aplus
- Rens123
- Velden9
- r0bert

De gelukte bazencombo's

Lennox
2n1z8kl.jpg




Good Luck!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

2rwtjz9.jpg


worth a shot :p

hehe. ik denk nog even na over mn formuliertjes.
wolfsburg en marseille zouden nog best wel eens kunnen verassen
 
Ik zie Zurich eigenlijk serieus wel gekke dingen doen. Tegen Real vielen ze mij 100% mee. Ac Milan is echt geen schim van de ploeg van vorig jaar. Alleen pipo wil af en toe een doelpunt maken, maar de rest van het team is echt bagger. Vandaag weer publiekelijk afgebrand door Berlusconi. Nauwelijk supporters in het stadion, trainer (Leonardo) die er geen bal van snapt. Enige nadeel van Zurich is dat die gasten blind naar voren gaan, en een verdediging hebben die never de nul houdt :D.

Voor morgen trouwens: Ik weet niet of hij beschikbaar wordt, maar als je bij Hapoel Tel Aviv de doelpuntenmakers kan invullen, dan knal ik sowieso een paar euro op de keeper. Neemt altijd de penalty's daar (Enyama).
 
Nou ik heb me ook maar aangemeld.
Volg ook redelijk veel voetbal dus hier ook me geluk maar is beproeven.
Voor vanavond een combo gemaakt met:

Apoel Nicosia - Chelsea weddenschap: 2 ' 1,33
Manchester United - VfL Wolfsburg weddenschap: 1 ' 1,37
Real Madrid - Marseille weddenschap: 1 ' 1,25
Inzet 5,- en totale notering 2,28

Succes iedereen
 
Lennox, is dit nou een openingspost? Wat is het? Hoe werkt het? Waar kan ik me aanmelden? Wat moet ik doen om me aan te melden? Hoe snel kan ik spelen? Etc. etc.
 
tgaat over voetbal/sport weddenschappen die iedereen kan doen bij verschillende websites (unibet/toto etc.). het gaat dus om echt geld en je kan meteen aanmelden en meedoen als je wil.
 
Voor de gokkers, dit lijkt mij ook wel een reele mogelijkheid (zeker met die odds)


Bayern München - Juventus
Diego
Zal de speler in de wedstrijd scoren van buiten het 16-metergebied
Ja 10,00


Zeker omdat Van Bommel geblesseerd is en ze dus niet echt een DMF hebben die hem helemaal uit de wedstrijd kan spelen
 
Last edited:
NEC - FC Utrecht 2 ; 2,45
FC Porto - Atletico Madrid 1 ; 1,90
AEK Athene - Benfica 2 ; 2,20
Sporting Lissabon 1 ; 1,65

Inzet 5, totaal quotering: 16,89
 
Lennox, is dit nou een openingspost? Wat is het? Hoe werkt het? Waar kan ik me aanmelden? Wat moet ik doen om me aan te melden? Hoe snel kan ik spelen? Etc. etc.

Ik heb een soort van openingspost proberen te maken, maar in het laatste voetbaltopic is er al veel behandeld.

Als er vragen zijn kunnen die hier gewoon gesteld worden :).

Vooral de How-To is een hele goede om door te lezen, dan weet je in principe alles!
 
Lennox, is dit nou een openingspost? Wat is het? Hoe werkt het? Waar kan ik me aanmelden? Wat moet ik doen om me aan te melden? Hoe snel kan ik spelen? Etc. etc.

Ga is naar bijvoorbeeld Unibet.nl en lees daar even op je gemak alles door.

Voor de duidelijkheid, dit is dus niet een wedtopic/competitie voor members onderling maar puur een topic om je ervaringen en bets te bespreken.
 
Bayern München - Juventus 1 2,00
NEC Nijmegen - FC Utrecht 2 2,60
FC Porto - Atlético Madrid 1 1,90
Totale notering 9,88

denk dat dat er sowieso 1 gaat worden voor mij
 
Mijn funcombo van vanavond :)

ndo4mg.jpg



Zitten wel paar "zekerheidjes bij". Taiwo krijgt standaard een kaart tegen die watervlugge technische spitsen van Real, Besiktas gaat zeer waarschijnlijk ook niet scoren, en dan moet ik ff geluk hebben met die andere :p
 
Zitten mijn iets te weinig zekerheidjes bij.
Verwacht namelijk niet dat Diego gaat scoren van buiten de 16.

Stel dat diego niet opgesteld word.
Is dan je hele combo weg of alleen de notering van 10?
 
Last edited:
Zitten mijn iets te weinig zekerheidjes bij.
Verwacht namelijk niet dat Diego gaat scoren van buiten de 16.

Stel dat diego niet opgesteld word.
Is dat je hele combo weg of alleen de notering van 10?

Dan wordt het een VOID en wordt de quotering 1,0 in je combo. Zelfde principe als je de 'draw no bet' optie kiest bij voetbalwedstrijden, en het ook een gelijkspel wordt.

Eigenlijk moet er in de startpost ruimte worden gemaakt voor de bazencombo's die goed gaan :D. Zulke zijn natuurlijk geniaal als je ze wint.
 
Ik zal die how-to ook maar is doorlezen eerdaags, en een account aanmaken op Unibet. Is het bij Unibet trouwens niet zo dat je naast voetbal echt op ALLES kunt wedden?
 
Back
Top