Sport topic

steppy spy said:
tja. ik vind het wel een goede regel. Anders doet iedereen dat die achter staat. Gewoon een beetje lomp naar voren knallen en dan maar hopen dat ie er via de muur in gaat. ohwja. draaien met de poppen mag ook niet.

Ik bedoel dus wel de zijmuur hoor...dat is berekend schieten, niet lomp naar voor knallen. Maar het zal wel aan de cultuur ofzo liggen :p
 
Ik ben op meerdere scholen geweest, maar overal waar ik kwam gelden deze regels. Wat wij wel soms doen is een schuine bal, dan leg je de bal naast je, en duw je ertegen en dan zwiep je 'm naar voren. Maar meestal schieten we uit klem, zo maak je sneller klinker namelijk :p
 
Kzat op hockey, HCGO zat ik bij dit jaar waren we weeres kampioen :D, HCGO is nu helaas failiet :( dat was die club met als enigste nog een grasveld in nederland 8P iemand ooit gespeelt van het forum?
 
Jesse@BlueSR said:
Kzat op hockey, HCGO zat ik bij dit jaar waren we weeres kampioen :D, HCGO is nu helaas failiet :( dat was die club met als enigste nog een grasveld in nederland 8P iemand ooit gespeelt van het forum?

wij (HDM in den haag) hebben ook nog een grasveld hoor:p
 
Dub said:
Ahzo, dat weet ek dan ook weer:)

Welke ploeg speel je?
Ik heb dit seizoen bij "james" gespeeld in 4de c, we hebben een erg slecht seizoen achter de rug nu, doordat we bijna nooit compleet zijn geweest.
Volgend seizoen begin ik een nieuwe ploeg in 4de "serialkillers". Btw mooiste goal is toch wel een lobje. Van waar ben jij in Oost-Vl.?
Voor de liefhebbers: kickermovies.
http://s2.invisionfree.com/TVC_Sjambrang/index.php?showtopic=178
 
Polini Ntt said:
Ik heb dit seizoen bij "james" gespeeld in 4de c, we hebben een erg slecht seizoen achter de rug nu, doordat we bijna nooit compleet zijn geweest.
Volgend seizoen begin ik een nieuwe ploeg in 4de "serialkillers". Btw mooiste goal is toch wel een lobje. Van waar ben jij in Oost-Vl.?
Voor de liefhebbers: kickermovies.
http://s2.invisionfree.com/TVC_Sjambrang/index.php?showtopic=178

Dan heb je vast al tegen de white diamonds gespeeld :p

Cocktail and dreams, daar zitten we altijd...toevallig eh. :)
 
ik heb me toch maar aangemeld en wat movies gezien. Maar het spel is zo chaotisch, echt niet normaal. Maja, ik ben dan ook maar school gewend waar meestal de poppen scheef staan, en de tafel de kantine doorvliegt :p
 
Dub said:
Dan heb je vast al tegen de white diamonds gespeeld :p

Cocktail and dreams, daar zitten we altijd...toevallig eh. :)

hehe, ja daar emmen we tegen gespeeld. 12/6 verloren. Dan zijde gij ook van Zottegem?
 
zit nu al zo een 12 jaar op voetbal
sta ondertussen in het eerste elftal (weliswaar niet zo een grote club maar kom)
het gevoel dat je krijgt als je als 17-jarige een kerel van 35 die in 2e divisie heeft gespeeld lekker onderuit haalt is echt zalig!hoop dat ik dit jaar weer mijn kans krijg in het eerste elftal zodat ik wat meer ervaring kan opdoen.
en af en toe ga ik ook hardlopen maar dat is maar vrij saai vind ik...

Tom
 
Back
Top