Sport topic

Boiler said:
correct!!:D heb 18,19,20 juni een toernooi! met 2 feesten en veel bierie dus et zit wel snor:p:W

Ik ook ga jij dan ook naar Amsterdam?

Bij ons toernooi zijn 9 mannenteam's en 16 vrouwen team's :p
 
steppy spy said:
hockey is echt alleen maar bier. Je traint daar meer je bierceps dan je hockeyspier. tenminste op het niveau dat ik speel, speel 4de klasse met kampong b3 etc..

ik zit op hdm :D a2 idd meer zuipen dan prestaties neerzetten maarja:p
 
nylez said:
Ik ook ga jij dan ook naar Amsterdam?

Bij ons toernooi zijn 9 mannenteam's en 16 vrouwen team's :p

nee ik ga volgens mij naar Leonidas--->r'dam....was anders wel lache geweest scooterforum-meeting @ hockey:p
 
Wij waren nu de a1 ( hockey club hoco )
Nu worden we een vrienden team ( zuipen dus )

We gaan gewoon een eigen heren team opstellen :)
 
J-491RR said:
een paar jaar waterpolo achter de rug. ben er vorig jaar mee gestopt wegen ruzie met trainer. mis het soms nog wel maar heb weinig tijd voor..dus doe nu alleen nog maar gym op school:(

hoe kan dit nou? je hebt toch maar 10 ballen? of speel je 2 potjes

sorry nylez, ik quote de verkeerde 8P
 
Na 7 jaar voetbal ga ik er mee gestopt na dit seizoen.. Nog 1 weekend toernooi in rolde(drente dacht ik) word denk ik meer zuipen als wat anders..
Ga daarna op fitnees waarschijnlijk..
 
Hmm bij 10-10 gaat het toch door tot 2 punten verschil? En dat van die klinken is echt te erg, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik speel geen competitie omdat het team waar ik bij zou zitten zowiezo al vol zit, en ergens anders wil ik niet. Ik zit ongeveer op het niveau van 3de (in België).
 
ik speel nu al weer een aantal jaartjes hockey bij rapide, 4,5 en 6 juni gaan we op toernooi in woerden, zal wel weer leuk worden, 32 teams, alleen maar zuipen :D
 
Dub said:
Hmm bij 10-10 gaat het toch door tot 2 punten verschil? En dat van die klinken is echt te erg, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik speel geen competitie omdat het team waar ik bij zou zitten zowiezo al vol zit, en ergens anders wil ik niet. Ik zit ongeveer op het niveau van 3de (in België).
Gewoon een spelletje voor het plezier gaat tot 2 punten verschil. Bij competitie is dit niet zo.
 
steppy spy said:
hoe kan dit nou? je hebt toch maar 10 ballen? of speel je 2 potjes

sorry nylez, ik quote de verkeerde 8P

ik denk dat je bij wedstrijd tafelvoetbal geen ballen limiet hebt ;)
 
voor het plezier wint bij ons de gene met de meeste punten, geen 2 punten verschil regel ofzo. En als het gelijk is, dan wint de gene die het laatst scoorde. Maar wij hebben ook andere regels op school, bv. niet scoren met het middenveld. De bal mag er niet in gaan via een pop van de tegenstander of de muur of de paal. Dus alleen zuivere doelpunten tellen.
 
Ik heb 6 jaar Honkbal @ Braves te gouda. (1ste Honkman, OutFielder)
Nu alweer 6 jaar Zaalvoetbal @ Watergras te gouda (Doelslet)

Tinne..
 
tellen hier niet, de bal mag alleen je eigen pop raken, en dan het doel in vliegen(en met geluk terug vliegen) En je mag niet met middenveld scoten. En 10-0 is onder de tafel door kruipen.
 
steppy spy said:
tellen hier niet, de bal mag alleen je eigen pop raken, en dan het doel in vliegen(en met geluk terug vliegen) En je mag niet met middenveld scoten. En 10-0 is onder de tafel door kruipen.

Als je nou aan de achterlijn (vooraan kan ik het ook ;) ) staat en je schiet (express) tegen de muur om te scoren, en je raakt geen enkele andere pop, dan is dat toch een mooie zuivere goal (zonder geluk), waarom zou die dan niet tellen?

Bij ons is zes nul ofwel trakteren ofwel onder de bak kruipen :)
 
De bal mag nadat die je pop raakte niks raken, dus ook geen muur. En eigen goals tellen ook niet. Dan denk jij, Maar hoe kan je dan ooit nog scoren. Nou dat kan echt makkelijk, het wordt vaak genoeg 9-0 of 10-0. En als je klinkert, schieten de punten ook omhoog
 
steppy spy said:
De bal mag nadat die je pop raakte niks raken, dus ook geen muur.

Dude dat is echt een domme regel (no offence), maar dan is de show in het spel toch helemaal weg??!! Dat vin ik namelijk de mooiste goal die er bestaat!
 
tja. ik vind het wel een goede regel. Anders doet iedereen dat die achter staat. Gewoon een beetje lomp naar voren knallen en dan maar hopen dat ie er via de muur in gaat. ohwja. draaien met de poppen mag ook niet.
 
Back
Top